Senast jag åkte delade de ut formuläret vid gaten, men i ditt fall blir det på CPH. Kolla med incheckningsdisken om du vill ha det redan på Arlanda.Hej! Någon som vet om man kan få ett CDC på arlanda? Ska flyga med SAS till SFO idag och hittar inte utskrivet formulär..
Tack!!Senast jag åkte delade de ut formuläret vid gaten.
De har även en bunt vid ingången till fållorna för incheckning på Arlanda.Hej! Någon som vet om man kan få ett CDC på arlanda? Ska flyga med SAS till SFO idag och hittar inte utskrivet formulär..
I fredags delades det ut vid ingången till kön för checkin på ARN när vi skulle via Köpenhamn till USA.Hej! Någon som vet om man kan få ett CDC på arlanda? Ska flyga med SAS till SFO idag och hittar inte utskrivet formulär..
Är i San Antonio nu. Väldigt najs.Kollar på resa från Sverige till SAT, San Antonio, US. Oavsett resväg innebär det en inrikes i USA. Genomgående biljett bokas men jag upplever att många förslag på ex. SAS eller Lufthansa har ganska kaxig bytestid vid första anhalt i USA (ex IAD, ORD, EWR). Mellan 1:30 och 2 timmar finns många förslag på. Utifrån vad jag läser här känns det ju liiite svajigt, även om det är genomgående biljett och det löser sig ändå osv…
Jag tänker nog boka nåt som överstiger eller ligger nära 3 h, för säkerhets skull.
Hur funkar det sen vid hemresan, blir det ytterligare passkontroll efter inrikes-skuttet, innan leget över Atlanten eller är det mer ”normal” rutin med incheck i San Antonio, och sen är man airside tills man når Sverige? Eller måste man ut och vända för att checka in igen, som på ditresan?
Har aldrig rest över till USA med tillägg inrikes, därav min undran.
Hur funkar det sen vid hemresan, blir det ytterligare passkontroll efter inrikes-skuttet, innan leget över Atlanten eller är det mer ”normal” rutin med incheck i San Antonio, och sen är man airside tills man når Sverige? Eller måste man ut och vända för att checka in igen, som på ditresan?
Har aldrig rest över till USA med tillägg inrikes, därav min undran.