Nä men precis. Jag ska väl ta mig från C/D till B förmodligen? Ny på IAD så därav frågan om tiden borde räcka.Det är väl vad jag vet varken passkontroll eller upphämtning av väskan vid transfer från inrikes till utrikes.
Nä men precis. Jag ska väl ta mig från C/D till B förmodligen? Ny på IAD så därav frågan om tiden borde räcka.Det är väl vad jag vet varken passkontroll eller upphämtning av väskan vid transfer från inrikes till utrikes.
Nä men precis. Jag ska väl ta mig från C/D till B förmodligen? Ny på IAD så därav frågan om tiden borde räcka.
En snabb. Ankommer (om jag väljer den resan) till IAD Washington inrikes med United och ska vidare efter 1:10h med SAS till Köpenhamn.
Borde funka tidsmässigt om inkommande håller tiden?
Helt rätt. Jag tänkte tvärtom.Det är väl vad jag vet varken passkontroll eller upphämtning av väskan vid transfer från inrikes till utrikes.
Tack för bra inputs.Gjort den trippen många ggr.
Väskan incheckad hela vägen men det (tycker jag) tar ofta tid på IAD, att åka tåget till rätt station etc. Jag skulle spontant tycka att 1 timme är i minsta laget. Funkar nog men kommer säkert bli lite stressigt
Varit där flertal ggr. Går oftast ganska snabbt med automater där pass scannas, fingeravtryck etc. Sen får man grön eller röd lapp typ. Röd lapp = stå i kö för manuell hantering. Ex om passet snart går ut etc.
Sen måste man ut o in i ny Security. Skulle ändå säga att 2 h är minimum.
Har du varit där efter pandemin? För alla passautomater har ju (eller ska i det snaraste) försvinna för att ersättas med biometriska maskiner så småningom och Denver är inte med på listan här https://www.cbp.gov/travel/us-citizens/apc. Så i nuläget är det manuell hantering som gäller på alla amerikanska flygplatser jag besökt på sistone.