David Ericsson
Medlem
Jag ser att det finns undantag för vissa kombinationer av flygbolag och flight.
DI betyder byte från inrikes till utrikes.
Kod:STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .20 1.00 1.00 1.00 OFFLINE .20 1.00 1.00 1.00 ** OR * ARE ALL SK-SK DI 1.00 FLT 3000 - 3999 - FLT 3000 - 3999 SK-SK DI 1.00 FLT 3000 - 3999 - FLT 6100 - 6399 SK-SK DI 1.00 FLT 3000 - 3999 - FLT 6700 - 6899 SK-SK DI 1.00 FLT 3000 - 3999 - FLT 8000 - 8349 SK-SK DI 1.00 FLT 3000 - 3999 - FLT 8400 - 9999 SK-SK DI 1.00 FLT 6100 - 6399 - FLT 3000 - 3999 SK-SK DI 1.00 FLT 6100 - 6399 - FLT 6100 - 6399 SK-SK DI 1.00 FLT 6100 - 6399 - FLT 6700 - 6899 SK-SK DI 1.00 FLT 6100 - 6399 - FLT 8000 - 8349 SK-SK DI 1.00 FLT 6100 - 6399 - FLT 8400 - 9999 SK-SK DI 1.00 FLT 6700 - 6899 - FLT 3000 - 3999 SK-SK DI 1.00 FLT 6700 - 6899 - FLT 6100 - 6399 SK-SK DI 1.00 FLT 6700 - 6899 - FLT 6700 - 6899 SK-SK DI 1.00 FLT 6700 - 6899 - FLT 8000 - 8349 SK-SK DI 1.00 FLT 6700 - 6899 - FLT 8400 - 9999 SK-SK DI 1.00 FLT 8000 - 8349 - FLT 3000 - 3999 SK-SK DI 1.00 FLT 8000 - 8349 - FLT 6100 - 6399 SK-SK DI 1.00 FLT 8000 - 8349 - FLT 6700 - 6899 SK-SK DI 1.00 FLT 8000 - 8349 - FLT 8000 - 8349 SK-SK DI 1.00 FLT 8000 - 8349 - FLT 8400 - 9999 SK-SK DI 1.00 FLT 8400 - 9999 - FLT 3000 - 3999 SK-SK DI 1.00 FLT 8400 - 9999 - FLT 6100 - 6399 SK-SK DI 1.00 FLT 8400 - 9999 - FLT 6700 - 6899 SK-SK DI 1.00 FLT 8400 - 9999 - FLT 8000 - 8349 SK-SK DI 1.00 FLT 8400 - 9999 - FLT 8400 - 9999 SK-SK DI .35 ALL - FLT 1 - 9999 KLR - ALL EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2 SK-SK DI .40 ALL - FLT 1 - 9999 KLR - ALL EQP N - N TRM 4 - 5 SK-SK DI .40 ALL - FLT 1 - 9999 KLR - ALL EQP N - W TRM 4 - 5 SK-SK DI .45 FLT 8400 - 8449 - ALL EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2 SK-SK DI .45 ALL - FLT 8400 - 8449 EQP N - N TRM 4 - 5 SK-SK DI .45 ALL - FLT 9600 - 9655 EQP N - N TRM 4 - 5 SK-SK DI SUP ALL - FLT 9401 - 9420 TRM TN - 5 SWEDEN - AUSTRIA SK-SK DI 1.00 ALL - FLT 8950 - 8999 TRM 4 - 5 SK-SK DI SUP ALL - FLT 9401 - 9420 TRM 3 - 5 SK-SK DI .35 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2 SK-SK DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 SK-SK DI .45 TRM 4 - 3 BA-BA DI SUP ALL - FLT 2046 - 2060 BA-BA DI SUP ALL - FLT 8040 - 8199 BA-BA DI SUP ALL - FLT 8830 - 8849 BA-BA DI SUP FLT 2046 - 2060 - ALL BA-BA DI SUP FLT 8040 - 8199 - ALL BA-BA DI SUP FLT 8830 - 8849 - ALL DY-DY DI 2.00 ALL - AGA TRM 4 - 5 DY-DY DI 2.00 ALL - BEG TRM 4 - 5 DY-DY DI 1.00 ALL - BKK TRM 4 - 5 DY-DY DI 2.00 ALL - DBV TRM 4 - 5 DY-DY DI 2.00 ALL - DXB TRM 4 - 5 DY-DY DI 1.00 ALL - FLL TRM 4 - 5 DY-DY DI 1.00 ALL - LAX TRM 4 - 5 DY-DY DI 1.00 ALL - JFK TRM 4 - 5 DY-DY DI 1.00 ALL - OAK TRM 4 - 5 DY-DY DI 2.00 ALL - PUY TRM 4 - 5 DY-DY DI 2.00 ALL - RAK TRM 4 - 5 DY-DY DI 2.00 ALL - SJJ TRM 4 - 5 DY-DY DI 2.00 ALL - SPU TRM 4 - 5 DY-DY DI .45 LH-LH DI SUP KSD - ORD TRM 4 - 5 LH-LH DI SUP KSD - EWR TRM 4 - 5 LH-LH DI SUP LLA - ORD TRM 4 - 5 LH-LH DI SUP LLA - EWR TRM 4 - 5 LH-LH DI SUP SDL - ORD TRM 4 - 5 LH-LH DI SUP SDL - EWR TRM 4 - 5 LH-LH DI SUP UME - ORD TRM 4 - 5 LH-LH DI SUP UME - EWR TRM 4 - 5 OV-OV DI .40 TRM 4 - 5 TK-TK DI 1.30 TRM 4 - 5 UA-UA DI 1.00 FLT 6974 - 7073 - FLT 1 - 2119 TRM 4 - 5 UA-UA DI SUP FLT 6974 - 7073 - FLT 8715 - 9589 TRM 4 - 5 VY-VY DI SUP AA-VY DI SUP FLT 1 - 9099 - ALL DY-DU DI 1.00 ALL - BKK TRM 4 - 5 DY-DU DI 1.00 ALL - JFK TRM 4 - 5 SK-AA DI 2.00 ALL - FLT 6125 - 6779 TRM 4 - 5 SK-BA DI 3.00 TRM 4 - 2 SK-BA DI 3.00 TRM 5 - 2 SK-BA DI 3.00 TRM 4 - 5 SK-BA DI 3.00 TRM 5 - 5 SK-CA DI 1.00 EQP W - ALL TRM 3 - 5 SK-CA DI .45 EQP W - ALL TRM 4 - 5 SK-ET DI 1.00 TRM 4 - 5 SK-IB DI 3.00 ALL - LHR TRM 4 - 2 SK-IB DI 3.00 ALL - LHR TRM 5 - 2 SK-TK DI 1.30 SK-UA DI 1.00 ALL - FLT 1 - 2119 TRM 4 - 5 TK-SK DI 1.30 US-VY DI SUP FLT 1 - 9099 - ALL VY-AA DI SUP ALL - FLT 1 - 9099 VY-AC DI SUP VY-BA DI SUP VY-BT DI SUP VY-CA DI SUP VY-DL DI SUP VY-DY DI SUP VY-FI DI SUP VY-IB DI SUP VY-LH DI SUP VY-LX DI SUP VY-OS DI SUP VY-SK DI SUP VY-TG DI SUP VY-TK DI SUP VY-UA DI SUP VY-US DI SUP ALL - FLT 1 - 9099 VY-WF DI SUP 9G-AY DI SUP TRM TX - 2 **-AC DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2 **-AC DI .45 EQP N - N TRM 4 - 5 **-AC DI .45 EQP N - W TRM 4 - 5 **-AC DI 1.00 TRM 2 - 5 ALL - UNITED STATES **-BA DI SUP ALL - FLT 2046 - 2060 **-BA DI SUP ALL - FLT 8040 - 8199 **-BA DI SUP ALL - FLT 8830 - 8849 **-BA DI 1.00 TRM 3 - 2 **-BA DI 1.00 TRM 4 - 2 **-BT DI .45 EQP N - N TRM 4 - 5 **-CA DI 1.00 EQP W - ALL TRM 3 - 5 **-CA DI .45 EQP W - ALL TRM 4 - 5 **-DL DI 1.15 TRM 2 - 5 **-DL DI 1.00 TRM 3 - 5 **-DL DI 1.00 TRM 4 - 5 **-DL DI 1.00 TRM 5 - 5 **-DY DI 2.00 **-FI DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2 **-IB DI SUP ALL - FLT 5000 - 5999 TRM 2 - 5 **-IB DI SUP ALL - FLT 5000 - 5999 TRM 3 - 5 **-IB DI SUP ALL - FLT 5000 - 5999 TRM 4 - 5 **-IB DI SUP ALL - FLT 5000 - 5999 TRM 5 - 5 **-IB DI SUP ALL - FLT 5000 - 5999 TRM TN - 5 **-IB DI 1.00 ALL - LHR TRM 3 - 2 **-IB DI 1.00 ALL - LHR TRM 4 - 2 **-LH DI .40 ALL - FLT 6010 - 6299 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2 **-LH DI .45 ALL - FLT 6010 - 6299 EQP N - N TRM 4 - 5 **-LH DI .45 ALL - FLT 6010 - 6299 EQP N - W TRM 4 - 5 **-LH DI 1.00 ALL - FLT 6010 - 6299 TRM 2 - 5 ALL - UNITED STATES **-LH DI .45 ALL - FLT 6010 - 6299 TRM 3 - 5 ALL - UNITED STATES **-LH DI .45 ALL - FLT 6010 - 6299 TRM 4 - 5 ALL - UNITED STATES **-LH DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2 **-LH DI 1.00 TRM 2 - 5 ALL - UNITED STATES **-LH DI 1.00 TRM 3 - 5 ALL - UNITED STATES **-LH DI 1.00 TRM 4 - 5 ALL - UNITED STATES **-LX DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 **-OS DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2 **-SK DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2 **-SK DI .45 EQP N - N TRM 4 - 5 **-SK DI .45 EQP N - W TRM 4 - 5 **-SK DI 1.00 TRM 2 - 5 ALL - UNITED STATES **-SK DI .45 TRM 3 - 5 ALL - UNITED STATES **-SK DI .45 TRM 4 - 5 ALL - UNITED STATES **-TG DI .45 EQP N - W TRM 4 - 5 **-TK DI 1.30 **-UA DI 1.00 ALL - FLT 1 - 2119 TRM 2 - 5 **-UA DI 1.00 ALL - FLT 1 - 2119 TRM 3 - 5 **-UA DI 1.00 ALL - FLT 1 - 2119 TRM 4 - 5 **-US DI 1.00 TRM 2 - 5 **-US DI 1.00 TRM 3 - 5 **-US DI 1.00 TRM 4 - 5 **-VY DI SUP **-WF DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2 **-9G DI SUP TRM 2 - TX **-9G DI SUP TRM 3 - TX **-9G DI SUP TRM 4 - TX **-9G DI SUP TRM 5 - TX BA-** DI SUP FLT 2046 - 2060 - ALL BA-** DI SUP FLT 8040 - 8199 - ALL BA-** DI SUP FLT 8830 - 8849 - ALL DL-** DI 1.15 TRM 5 - 2 DL-** DI 1.00 TRM 5 - 3 DL-** DI 1.00 TRM 5 - 4 DL-** DI 1.00 TRM 5 - 5 DY-** DI 2.00 IB-** DI SUP FLT 5000 - 5999 - ALL TRM 5 - 2 IB-** DI SUP FLT 5000 - 5999 - ALL TRM 5 - 3 IB-** DI SUP FLT 5000 - 5999 - ALL TRM 5 - 4 IB-** DI SUP FLT 5000 - 5999 - ALL TRM 5 - 5 IB-** DI SUP FLT 5000 - 5999 - ALL TRM 5 - TN TK-** DI 1.30 VY-** DI SUP 9B-** DI 1.00 TRM TN - 2 9B-** DI 1.00 TRM TN - 5 9G-** DI SUP TRM TX - 2 9G-** DI SUP TRM TX - 3 9G-** DI SUP TRM TX - 4 9G-** DI SUP TRM TX - 5 **-** DI .45 TRM 2 - 2 **-** DI .45 TRM 3 - 2 **-** DI .45 TRM 4 - 2 **-** DI 1.00 TRM 5 - 2 **-** DI 1.00 TRM TN - 2 **-** DI 1.00 TRM TX - 2 **-** DI 1.00 TRM 2 - 3 **-** DI 1.00 TRM 3 - 3 **-** DI 1.00 TRM 4 - 3 **-** DI 1.00 TRM 5 - 3 **-** DI 1.00 TRM TN - 3 **-** DI 1.00 TRM TX - 3 **-** DI 1.00 TRM TN - 4 **-** DI .45 TRM 2 - 5 **-** DI .45 TRM 3 - 5 **-** DI .45 TRM 4 - 5 **-** DI 1.00 TRM 2 - TN **-** DI 1.00 TRM 3 - TN **-** DI 1.00 TRM 4 - TN **-** DI 1.00 TRM 5 - TN
Är något av en nybörjare när det gäller att tolka tabellen, vad är MCT mellan T4 och T5 om man flyger SK på båda flighter?
Av kostnadsskäl samt att jag hatar propellerflyg funderar jag på att flyga GOT - ARN samt ARN - CPH - BRU på separata biljetter och undrar om jag kan slå ihop dessa med 45 minuters byte på ARN, samt hur stressigt det kan bli. Då jag endast är EBS skulle jag uppskatta att slippa spendera några timmar på ARN. Ankomst till T4 skulle vara 17.15 och avgång från T5 18.00.