Hej, välkommen till BusinessClass, @Griffin!Drar liv i en gammal tråd. Ankommer till ARN en fredageftermiddag i augusti med SK från MMX till T4 och har 55 min transfer till ARN-RIX (SK) från T5, borde väl vara lugnt?
STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I.
ONLINE .20 1.00 1.00 1.00
OFFLINE .20 1.00 1.00 1.00
Jag har gjort T4-T5 (F pir) på 25 min som snabbastHej, välkommen till BusinessClass, @Griffin!
Jag gissar att du har bokat resan som två separata biljetter då Minimum Connection Time (MCT) är minst en timme när man byter från inrikes till utrikes på Stockholm Arlanda.
Kod:STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .20 1.00 1.00 1.00 OFFLINE .20 1.00 1.00 1.00
Personligen tycker jag att en timmes bytestid på Arlanda mellan inrikesflyg till utrikesflyg är lite tight men om du har tillgång till Fast track, kan du nog hinna med.
Kommer du att ha incheckat bagage på din inrikes flyg?
Hej, välkommen till BusinessClass, @Griffin!
Jag gissar att du har bokat resan som två separata biljetter då Minimum Connection Time (MCT) är minst en timme när man byter från inrikes till utrikes på Stockholm Arlanda.
Kod:STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .20 1.00 1.00 1.00 OFFLINE .20 1.00 1.00 1.00
Personligen tycker jag att en timmes bytestid på Arlanda mellan inrikesflyg till utrikesflyg är lite tight men om du har tillgång till Fast track, kan du nog hinna med.
Kommer du att ha incheckat bagage på din inrikes flyg?
Är det verkligen en timmes minimum connecting time? Jag har haft biljetter med 40 minuter med SAS mellan T5 och T4. Senast i förrgår. Jag hann med ett besök i loungen på T4 också
Edit: Läste nu att en timme gäller vid byte från T4 till T5, jag har bara gjort tvärtom när det varit mindre MCT...
Har inte tillgång till fast track, och kör bara kabinväska. När jag bokar ser det dock ut som att det är samma biljett, men jag kan givetvis ha fel? I bokningen väljer jag ju MMX-RIX och får upp det alternativet jag nämnde ovan.
STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I.
ONLINE .20 1.00 1.00 1.00
OFFLINE .20 1.00 1.00 1.00
** OR * ARE ALL
SK-SK DI 1.00 FLT 3000 - 3999 - FLT 3000 - 3999
SK-SK DI 1.00 FLT 3000 - 3999 - FLT 6100 - 6399
SK-SK DI 1.00 FLT 3000 - 3999 - FLT 6700 - 6899
SK-SK DI 1.00 FLT 3000 - 3999 - FLT 8000 - 8349
SK-SK DI 1.00 FLT 3000 - 3999 - FLT 8400 - 9999
SK-SK DI 1.00 FLT 6100 - 6399 - FLT 3000 - 3999
SK-SK DI 1.00 FLT 6100 - 6399 - FLT 6100 - 6399
SK-SK DI 1.00 FLT 6100 - 6399 - FLT 6700 - 6899
SK-SK DI 1.00 FLT 6100 - 6399 - FLT 8000 - 8349
SK-SK DI 1.00 FLT 6100 - 6399 - FLT 8400 - 9999
SK-SK DI 1.00 FLT 6700 - 6899 - FLT 3000 - 3999
SK-SK DI 1.00 FLT 6700 - 6899 - FLT 6100 - 6399
SK-SK DI 1.00 FLT 6700 - 6899 - FLT 6700 - 6899
SK-SK DI 1.00 FLT 6700 - 6899 - FLT 8000 - 8349
SK-SK DI 1.00 FLT 6700 - 6899 - FLT 8400 - 9999
SK-SK DI 1.00 FLT 8000 - 8349 - FLT 3000 - 3999
SK-SK DI 1.00 FLT 8000 - 8349 - FLT 6100 - 6399
SK-SK DI 1.00 FLT 8000 - 8349 - FLT 6700 - 6899
SK-SK DI 1.00 FLT 8000 - 8349 - FLT 8000 - 8349
SK-SK DI 1.00 FLT 8000 - 8349 - FLT 8400 - 9999
SK-SK DI 1.00 FLT 8400 - 9999 - FLT 3000 - 3999
SK-SK DI 1.00 FLT 8400 - 9999 - FLT 6100 - 6399
SK-SK DI 1.00 FLT 8400 - 9999 - FLT 6700 - 6899
SK-SK DI 1.00 FLT 8400 - 9999 - FLT 8000 - 8349
SK-SK DI 1.00 FLT 8400 - 9999 - FLT 8400 - 9999
SK-SK DI .35 ALL - FLT 1 - 9999 KLR - ALL EQP N - N
TRM 4 - 5 ALL - GROUP2
SK-SK DI .40 ALL - FLT 1 - 9999 KLR - ALL EQP N - N
TRM 4 - 5
SK-SK DI .40 ALL - FLT 1 - 9999 KLR - ALL EQP N - W
TRM 4 - 5
SK-SK DI .45 FLT 8400 - 8449 - ALL EQP N - N
TRM 4 - 5 ALL - GROUP2
SK-SK DI .45 ALL - FLT 8400 - 8449 EQP N - N
TRM 4 - 5
SK-SK DI .45 ALL - FLT 9600 - 9655 EQP N - N
TRM 4 - 5
SK-SK DI SUP ALL - FLT 9401 - 9420 TRM TN - 5
SWEDEN - AUSTRIA
SK-SK DI 1.00 ALL - FLT 8950 - 8999 TRM 4 - 5
SK-SK DI SUP ALL - FLT 9401 - 9420 TRM 3 - 5
SK-SK DI .35 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2
SK-SK DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5
SK-SK DI .45 TRM 4 - 3
BA-BA DI SUP ALL - FLT 2046 - 2060
BA-BA DI SUP ALL - FLT 8040 - 8199
BA-BA DI SUP ALL - FLT 8830 - 8849
BA-BA DI SUP FLT 2046 - 2060 - ALL
BA-BA DI SUP FLT 8040 - 8199 - ALL
BA-BA DI SUP FLT 8830 - 8849 - ALL
DY-DY DI 2.00 ALL - AGA TRM 4 - 5
DY-DY DI 2.00 ALL - BEG TRM 4 - 5
DY-DY DI 1.00 ALL - BKK TRM 4 - 5
DY-DY DI 2.00 ALL - DBV TRM 4 - 5
DY-DY DI 2.00 ALL - DXB TRM 4 - 5
DY-DY DI 1.00 ALL - FLL TRM 4 - 5
DY-DY DI 1.00 ALL - LAX TRM 4 - 5
DY-DY DI 1.00 ALL - JFK TRM 4 - 5
DY-DY DI 1.00 ALL - OAK TRM 4 - 5
DY-DY DI 2.00 ALL - PUY TRM 4 - 5
DY-DY DI 2.00 ALL - RAK TRM 4 - 5
DY-DY DI 2.00 ALL - SJJ TRM 4 - 5
DY-DY DI 2.00 ALL - SPU TRM 4 - 5
DY-DY DI .45
LH-LH DI SUP KSD - ORD TRM 4 - 5
LH-LH DI SUP KSD - EWR TRM 4 - 5
LH-LH DI SUP LLA - ORD TRM 4 - 5
LH-LH DI SUP LLA - EWR TRM 4 - 5
LH-LH DI SUP SDL - ORD TRM 4 - 5
LH-LH DI SUP SDL - EWR TRM 4 - 5
LH-LH DI SUP UME - ORD TRM 4 - 5
LH-LH DI SUP UME - EWR TRM 4 - 5
OV-OV DI .40 TRM 4 - 5
TK-TK DI 1.30 TRM 4 - 5
UA-UA DI 1.00 FLT 6974 - 7073 - FLT 1 - 2119 TRM 4 - 5
UA-UA DI SUP FLT 6974 - 7073 - FLT 8715 - 9589 TRM 4 - 5
VY-VY DI SUP
AA-VY DI SUP FLT 1 - 9099 - ALL
DY-DU DI 1.00 ALL - BKK TRM 4 - 5
DY-DU DI 1.00 ALL - JFK TRM 4 - 5
SK-AA DI 2.00 ALL - FLT 6125 - 6779 TRM 4 - 5
SK-BA DI 3.00 TRM 4 - 2
SK-BA DI 3.00 TRM 5 - 2
SK-BA DI 3.00 TRM 4 - 5
SK-BA DI 3.00 TRM 5 - 5
SK-CA DI 1.00 EQP W - ALL TRM 3 - 5
SK-CA DI .45 EQP W - ALL TRM 4 - 5
SK-ET DI 1.00 TRM 4 - 5
SK-IB DI 3.00 ALL - LHR TRM 4 - 2
SK-IB DI 3.00 ALL - LHR TRM 5 - 2
SK-TK DI 1.30
SK-UA DI 1.00 ALL - FLT 1 - 2119 TRM 4 - 5
TK-SK DI 1.30
US-VY DI SUP FLT 1 - 9099 - ALL
VY-AA DI SUP ALL - FLT 1 - 9099
VY-AC DI SUP
VY-BA DI SUP
VY-BT DI SUP
VY-CA DI SUP
VY-DL DI SUP
VY-DY DI SUP
VY-FI DI SUP
VY-IB DI SUP
VY-LH DI SUP
VY-LX DI SUP
VY-OS DI SUP
VY-SK DI SUP
VY-TG DI SUP
VY-TK DI SUP
VY-UA DI SUP
VY-US DI SUP ALL - FLT 1 - 9099
VY-WF DI SUP
9G-AY DI SUP TRM TX - 2
**-AC DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2
**-AC DI .45 EQP N - N TRM 4 - 5
**-AC DI .45 EQP N - W TRM 4 - 5
**-AC DI 1.00 TRM 2 - 5 ALL - UNITED STATES
**-BA DI SUP ALL - FLT 2046 - 2060
**-BA DI SUP ALL - FLT 8040 - 8199
**-BA DI SUP ALL - FLT 8830 - 8849
**-BA DI 1.00 TRM 3 - 2
**-BA DI 1.00 TRM 4 - 2
**-BT DI .45 EQP N - N TRM 4 - 5
**-CA DI 1.00 EQP W - ALL TRM 3 - 5
**-CA DI .45 EQP W - ALL TRM 4 - 5
**-DL DI 1.15 TRM 2 - 5
**-DL DI 1.00 TRM 3 - 5
**-DL DI 1.00 TRM 4 - 5
**-DL DI 1.00 TRM 5 - 5
**-DY DI 2.00
**-FI DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2
**-IB DI SUP ALL - FLT 5000 - 5999 TRM 2 - 5
**-IB DI SUP ALL - FLT 5000 - 5999 TRM 3 - 5
**-IB DI SUP ALL - FLT 5000 - 5999 TRM 4 - 5
**-IB DI SUP ALL - FLT 5000 - 5999 TRM 5 - 5
**-IB DI SUP ALL - FLT 5000 - 5999 TRM TN - 5
**-IB DI 1.00 ALL - LHR TRM 3 - 2
**-IB DI 1.00 ALL - LHR TRM 4 - 2
**-LH DI .40 ALL - FLT 6010 - 6299 EQP N - N
TRM 4 - 5 ALL - GROUP2
**-LH DI .45 ALL - FLT 6010 - 6299 EQP N - N
TRM 4 - 5
**-LH DI .45 ALL - FLT 6010 - 6299 EQP N - W
TRM 4 - 5
**-LH DI 1.00 ALL - FLT 6010 - 6299 TRM 2 - 5
ALL - UNITED STATES
**-LH DI .45 ALL - FLT 6010 - 6299 TRM 3 - 5
ALL - UNITED STATES
**-LH DI .45 ALL - FLT 6010 - 6299 TRM 4 - 5
ALL - UNITED STATES
**-LH DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2
**-LH DI 1.00 TRM 2 - 5 ALL - UNITED STATES
**-LH DI 1.00 TRM 3 - 5 ALL - UNITED STATES
**-LH DI 1.00 TRM 4 - 5 ALL - UNITED STATES
**-LX DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5
**-OS DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2
**-SK DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2
**-SK DI .45 EQP N - N TRM 4 - 5
**-SK DI .45 EQP N - W TRM 4 - 5
**-SK DI 1.00 TRM 2 - 5 ALL - UNITED STATES
**-SK DI .45 TRM 3 - 5 ALL - UNITED STATES
**-SK DI .45 TRM 4 - 5 ALL - UNITED STATES
**-TG DI .45 EQP N - W TRM 4 - 5
**-TK DI 1.30
**-UA DI 1.00 ALL - FLT 1 - 2119 TRM 2 - 5
**-UA DI 1.00 ALL - FLT 1 - 2119 TRM 3 - 5
**-UA DI 1.00 ALL - FLT 1 - 2119 TRM 4 - 5
**-US DI 1.00 TRM 2 - 5
**-US DI 1.00 TRM 3 - 5
**-US DI 1.00 TRM 4 - 5
**-VY DI SUP
**-WF DI .40 EQP N - N TRM 4 - 5 ALL - GROUP2
**-9G DI SUP TRM 2 - TX
**-9G DI SUP TRM 3 - TX
**-9G DI SUP TRM 4 - TX
**-9G DI SUP TRM 5 - TX
BA-** DI SUP FLT 2046 - 2060 - ALL
BA-** DI SUP FLT 8040 - 8199 - ALL
BA-** DI SUP FLT 8830 - 8849 - ALL
DL-** DI 1.15 TRM 5 - 2
DL-** DI 1.00 TRM 5 - 3
DL-** DI 1.00 TRM 5 - 4
DL-** DI 1.00 TRM 5 - 5
DY-** DI 2.00
IB-** DI SUP FLT 5000 - 5999 - ALL TRM 5 - 2
IB-** DI SUP FLT 5000 - 5999 - ALL TRM 5 - 3
IB-** DI SUP FLT 5000 - 5999 - ALL TRM 5 - 4
IB-** DI SUP FLT 5000 - 5999 - ALL TRM 5 - 5
IB-** DI SUP FLT 5000 - 5999 - ALL TRM 5 - TN
TK-** DI 1.30
VY-** DI SUP
9B-** DI 1.00 TRM TN - 2
9B-** DI 1.00 TRM TN - 5
9G-** DI SUP TRM TX - 2
9G-** DI SUP TRM TX - 3
9G-** DI SUP TRM TX - 4
9G-** DI SUP TRM TX - 5
**-** DI .45 TRM 2 - 2
**-** DI .45 TRM 3 - 2
**-** DI .45 TRM 4 - 2
**-** DI 1.00 TRM 5 - 2
**-** DI 1.00 TRM TN - 2
**-** DI 1.00 TRM TX - 2
**-** DI 1.00 TRM 2 - 3
**-** DI 1.00 TRM 3 - 3
**-** DI 1.00 TRM 4 - 3
**-** DI 1.00 TRM 5 - 3
**-** DI 1.00 TRM TN - 3
**-** DI 1.00 TRM TX - 3
**-** DI 1.00 TRM TN - 4
**-** DI .45 TRM 2 - 5
**-** DI .45 TRM 3 - 5
**-** DI .45 TRM 4 - 5
**-** DI 1.00 TRM 2 - TN
**-** DI 1.00 TRM 3 - TN
**-** DI 1.00 TRM 4 - TN
**-** DI 1.00 TRM 5 - TN
Jag har gjort T4-T5 (F pir) på 25 min som snabbast