lillemannen
Medlem
Inomhus överallt. Nere vid Koh Samui hände det att vid utomhus gjorde man inte.Bär hotellpersonalen mask?
Inomhus överallt. Nere vid Koh Samui hände det att vid utomhus gjorde man inte.Bär hotellpersonalen mask?
Bott på 3 hotell på 2 veckor och samtlig personal har burit mask. Det står anslag om att bära mask i alla gemensamma utrymmen på hotellen men det verkar mest följas av asiatiska gästerBär hotellpersonalen mask?
Med andra ord som behövs det inte tas på när man går i hotellens publika utrymmen då?
Om man skiter i masken så förstår jag helt och fullt varför man sen sitter utan mask. Var det måhända då bältesskylten var tänd så att de inte kunde gå på toaletten?På flighten ner med Thai var det i alla fall 4-5 pax i kabinen som totalt sket i masken och satt hela flygningen utan. Crew påtala aldrig till några av dessa personer att ta på sig masken heller så antingen är thailändarna för trevliga eller så är det inget krav![]()
Nu förstår jag varför en del "goa gubbar" här kallar det för munblöja.Om man skiter i masken så förstår jag helt och fullt varför man sen sitter utan mask. Var det måhända då bältesskylten var tänd så att de inte kunde gå på toaletten?