Senaste nytt

Thai Airways generellt Uselt!?

bankb

Medlem
Flög ARN-BKK för en vecka i deras A350. Tycker att service var helt okej, maten ungefär vad den brukar vara från ARN.

Men den största MYCKET POSITIVA överraskning, var att Wi-Fi äntligen fungerade! Och dessutom väldigt bra, testa att köra både Teams och FaceTime video från luften.

Nu hoppas jag det även funkar på hemresan till CPH med 777an


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

bankb

Medlem
Precis klivit på 777 på väg hem till Köpenhamn. Den är rejält mer sliten än A350 Kul att Arlanda för en gångs skull får den lite högre kvalitén.

Blir spännande att se hur servicen är på det är flyget.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

lillemannen

Medlem
Precis klivit på 777 på väg hem till Köpenhamn. Den är rejält mer sliten än A350 Kul att Arlanda för en gångs skull får den lite högre kvalitén.

Blir spännande att se hur servicen är på det är flyget.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
förvänta dig inget wifi och stordåd
 

Maxxan

Medlem
Kommer att testa båda kabinerna i business class relativt snart, då jag flyger A350 SIN-BKK och 777-300ER BKK-CPH. Förväntar mig inga stordåd från någon av resorna efter vad jag läst, inte minst efter att ha testat en helt fantastisk resa i J med SG:s A380. Återkommer med rapport.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

bankb

Medlem
förvänta dig inget wifi och stordåd

Wifi visste jag redan om. Det har iofs bara blivit en skillnad nu på slutet eftersom det aldrig funkat innan. Men nu finns det ju en stor fördel att flyga med A350 från Sthlm istället för CPH.

Vet inte riktigt när de började fungera, men när jag flög i slutet av januari funkade det inte men igång 30 mars.

Ska på A350 igen på söndag om en vecka, då blir det Wi-Fi åt båda hållen.

Servicen tycker jag var helt okej, iofs nattflyget, men de var både snabba och maten var helt okej. Milsvidd skillnad från när man flyger åt andra hållet.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

ante_77

Medlem
Flög thai i B777-300 från Paris till bangkok för 10 dagar sedan.
Hade absolut inget att klaga på.
Skön stol, bra crew, god mat och bra service =) Thai fortsatt solid i min bok!

Jag gissar på att Thai har gått ner sig en del.
Att man har varit duktiga på att sänka standarden på de nordiska länderna förvånar mig dock inte.
Vi är inte så betalningsvilliga här uppe i norr.
 
Toppen