Senaste nytt

Thai Airways Boeing 777-300ER till Arlanda 2013

Man kanske inte behöver byta plan så ofta när man flyger med ny fin maskin. Kanske var det lite mer som fallerade på gammel-jumbosarna....?

mvh

Man kanske inte behöver byta plan så ofta när man flyger med ny fin maskin. Kanske var det lite mer som fallerade på gammel-jumbosarna....?

mvh

Precis, tidigare fanns det tre olika inredningar i Thais jumbos och man ville såklart åka nyaste och försökte boka därefter och när man sen fick gammal skruttinredning blev man besviken.

Det pratas ju mycket om "ship change" etc gällande Thai. Jag saknar erfarenhet - men finns det nån statistik på turerna från ARN/CPH nu när det gått en tid?

Hur många gånger har det varit gammal B 744 istället för B 77W?

mvh
Vill minnas att i början av november så var det även då en 747:a

Ser att Thai landade imorse med HS-TKU. Första Passagerarflygningen. Vilken känsla :). Någon som åkte TG960 eller ska åka den idag ?

Om jag fått korrekt info så skall "mellanskilnaden " mellan business och PE vara 2.000 kr per flight dvs 4.000 tor
Jag anser att hemresan från BKK 01.30 mycket väl kan vara i PE. Samma stol så man får sova och maten som serveras kl
02.00 på natten är ointeresant. Jag vill sova då. Frukosten på morgonen är helt ok i ekonomi, behöver ingen business frukost.

Toppen