Senaste nytt

TANKAR FÖR BusinessClass FRAMÖVER

Eh va? Har du fikat för mycket idag eller citerade du fel?
Du skrev ju att man skulle stänga trådar. Jag svarade att jag tyckte det var dumt. Jag har aldrig sagt att man ska stänga den här tråden.
Då missförstod jag dig, trodde du tyckte denna skulle stängas men inte de andra för de ville folk läsa.

Jag har jobbat långa dagar hela den här veckan därför har jag inte hunnit att läsa trådarna tills nu.

Men jag undrar seriöst, är detta andra medlemmarnas syn på mig efter all engagemang jag har haft i flera år på BC?
Då är det lika gärna att säga tack och adjö.

När man pratar om sponsring, jag har varit väldigt klar med denna punkt hela tiden.
Jag skriver inte inlägg eller hjälper andra för att jag får någon ersättning. Jag har inte heller fått ett enda öre för alla mina Deals trådar. Inte nog med det, det är svårt att växla mina utlovade AHO Tea Point mot en kopp té! ;)(Hur svårt kan det vara?!)
Trots detta anklagas jag för att jag har blivit köpt (eller blivit en del av företaget).

Jag kräver inte att folk ska tacka och buga men lite hyfs (inte anklaga mig för att tagit emot mutor) kan jag begära åtminstone tycker jag.
@WTP får själv förklara sitt inlägg, men jag tolkar det inte på samma sätt som du. Min förståelse är att att ledningen för BC borde svara på frågor gällande förändringar och inte moderatorer eller gurus, så länge inte dessa blivit del av ledningen.

Nej, ledningen gör som de vill givetvis. Det var återigen bara en synpunkt från mig, framgång fordrar nog någon form av dialog.

Om jag hade varit ansvarig för detta forum så är jag inte så säker att detta är en fråga jag skulle vilja diskutera helt öppet i ett forum som detta. Därmed inte sagt att det inte ska diskuteras men med den typen av stämning som just nu finns i denna tråd skulle nog ingen förklaring vara god nog!

Det känns lite som början av en lynch stämning just nu........"Damned if you do, damned if you don´t!"

Och jag hade mycket högre tankar om många av er än vad jag ser just nu......beteendet från vissa är på tonårs nivå och många kommentarer skulle passa bättre på ASK.FM än här.

Om nu det är så viktigt för någon att få vissa svar skicka PM till ansvarige och ta det den vägen.....chansen är större att du får ett ärligt svar.....

Ja, nu har det definitivt gått för långt.
De är ägarnas forum, ingen annans, sedan kan man ha synpunkter om artiklarna förstås.

Själv hänger jag här ibland ändå.
Jag är nyfiken på vad det är som du tycker har gått för långt? Jag tycker det hittills i stort sett varit en sansad diskussion, naturligtvis med många starka åsikter, men det ser vi även i andra trådar. Jag tror att de allra flesta som är kritiska till ägarens agerande, vissa förändringar och avsaknaden av information ändå uttrycker sig i förhoppning om att kunna påverka BC till det bättre.

Om jag hade varit ansvarig för detta forum så är jag inte så säker att detta är en fråga jag skulle vilja diskutera helt öppet i ett forum som detta. Därmed inte sagt att det inte ska diskuteras men med den typen av stämning som just nu finns i denna tråd skulle nog ingen förklaring vara god nog!

Det känns lite som början av en lynch stämning just nu........"Damned if you do, damned if you don´t!"

Och jag hade mycket högre tankar om många av er än vad jag ser just nu......beteendet från vissa är på tonårs nivå och många kommentarer skulle passa bättre på ASK.FM än här.

Om nu det är så viktigt för någon att få vissa svar skicka PM till ansvarige och ta det den vägen.....chansen är större att du får ett ärligt svar.....
Lynchstämning? Det förs en sansad diskussion i lugn och saklig ton, möjligtvis med något undantag. Du har ju varit medlem i över två år och säkerligen då sett hur Martin m.fl. gång på gång startade diskussionstrådar om forumet, utveckling, nya företeelser, reklam, osv. Menar du på fullt allvar att detta är något negativt?

Men nu går det väl ändå räcka lite. Alla ni lallare som tror att detta är ert egna forum där allt ska vara som ni vill, skapa ett nytt forum, försvinn dit och visa aldrig mer ert trötta trynen här igen. Om Jason vill göra si eller så, låt han göra det. Tycker ni inte om det, försvinn. Ni är obehagliga människor.

Jag håller med @Cristoffer Cedergren, nu är det hög tid att fokusera på lördagsfikat än på diskussionen. Visst ska vi alla kunna diskutera kring utveckling eller förändringar men om det är svårt att få svar gäller väl att trycka in pausknappen och vänta på svar. För egen del tar jag rådet och häller upp mer fika.

Toppen