Senaste nytt

TANKAR FÖR BusinessClass FRAMÖVER

Tror nog att de som kräver svar här och nu får inse att det är Söndag inte alla som jobbar då.
Tror säkert de som skriver pm eller frågar vänligt får de svar de efterfrågar

Tror nog att de som kräver svar här och nu får inse att det är Söndag inte alla som jobbar då.
Tror säkert de som skriver pm eller frågar vänligt får de svar de efterfrågar
Men en artikel om ett hotell som ska oppnas pa Teneriffa kunde dom fa in under en Sondag kvall......

Men en artikel om ett hotell som ska oppnas pa Teneriffa kunde dom fa in under en Sondag kvall......
Jag är en av de kritiska rösterna men någon måtta på onyanserad kritik får det väl ändå vara? Publicering av artiklar är med stor sannolikhet tiddstyrd för att få ett bra flöde av artiklar på första sidan. Vilket gör att du kan inte veta om den skrivs en söndag kl 20 eller en onsdag kl 1130 strax innan lunch.

Jag har jobbat långa dagar hela den här veckan därför har jag inte hunnit att läsa trådarna tills nu.

Men jag undrar seriöst, är detta andra medlemmarnas syn på mig efter all engagemang jag har haft i flera år på BC?
Då är det lika gärna att säga tack och adjö.

När man pratar om sponsring, jag har varit väldigt klar med denna punkt hela tiden.
Jag skriver inte inlägg eller hjälper andra för att jag får någon ersättning. Jag har inte heller fått ett enda öre för alla mina Deals trådar. Inte nog med det, det är svårt att växla mina utlovade AHO Tea Point mot en kopp té! ;)(Hur svårt kan det vara?!)
Trots detta anklagas jag för att jag har blivit köpt (eller blivit en del av företaget).

Jag kräver inte att folk ska tacka och buga men lite hyfs (inte anklaga mig för att tagit emot mutor) kan jag begära åtminstone tycker jag.

Du och ingen annan ska säga tack och adjö pga. av min fråga varför ägarna blev tysta och i detta fall/tråd agehall försökte svara på alla frågor och tankar.
Jag ser gurus precis som ni är - otrolig kunskap kring medveten resande och enorm vilja att hjälpa andra men inte som first line of defence.
My 2 cents som jag får stå för.

Jag har aldrig skrivit du/någon har blivit köpt?!?
Men att att ingå i ett företag är fritt - precis som ordet här, hoppas jag. Därutav min fråga.
Hoppas att du menar inte mig med "anklaga mig för att tagit emot mutor" - då jag har absolut inte påstått det och detta är väldigt seriöst anklagelse!

Har alltid haft stor respekt för det du/ni gör fast man brände sig i början när man skrev "fel" eller var inte med på alla regler. Det kan hända att man tvekar lite extra eller avstå att klicka på "Svara" för att inte reta "eliten, core gänget, gamla medlemmar.."
Häromdagen skojade vi på jobbet hur en vuxen kan känna sig liten när man besiktar bilen - kommer han/hon skriva en etta eller inte.
Har inte sagt högt att så kan det kännas här då och då ;)

Toppen