Senaste nytt

TANKAR FÖR BusinessClass FRAMÖVER

Att tråden inte är låst betyder ju iaf att intresse från ledningen finns.

Jag håller inte med vissa här att vi bara ska infinna oss i nya förändringar o annars lämna sidan.
Ni är alla medproducenter o därmed är ni viktiga för sidan. Det kan också tänkas att man som upprörd medproducent önskar sprida dåliga vitsord om bc.se....utanför sidan - inget något en ägare skulle vilja se.

Precis som vid aktieinnehav är inte ditt enda sätt att påverka att köpa o sälja.....vissa av er tycker jag resonerar ganska smalspårigt.

Sen kan man ha synpunkter hur saker presenteras....jag tycker också att det i viss mån spårat ut.

Bra att iaf ägarna är beredda att föra dialog.

Jag kan försäkra alla om att tråden läses av alla berörda parter. Jag skulle tro att anledningen att svaren uteblir är att de inte finns till 100% och om man går in i den här tråden och inte besvara allt till 110% så kommer vi att få 10 sidor till där det ställs krav på alla möjliga redovisningar, rimliga såväl som orimliga.

Jag kan bara hålla med om att det till viss del har gått överstyr med krav på redovisning av detaljer som inte är helt lätta, samt att material inte får översättas utan måste vara nyskrivet osv.

Men, man måste också komma ihåg att det har gått en vecka sedan tråden startades av dashboard (Jason antar jag) och han sade där att han skulle satsa 100% av sin tid på BC, samt att forumet var en viktig del. Det är då förvånande att han sedan är totalt frånvarande och lämnar till moderatorer och nyutsedda gurus att försöka besvara och försvara vad som görs/inte görs.
Har man sagt upp övrig personal och själv sagt att man skall ta över och vara drivande kraften, så faller faktiskt en stor del av ansvaret på ens egna axlar...

Jag är övertygad att om Jason vill vinna forumets förtroende så måste han spendera tid och vara synlig även på forumet.

Man kan nästan tro att vissa ar er har lagt in ett gäng privata pengar eller köpt ett svindyrt medlemskap....KO var veckans bästa iallafall. . Skönt att det finns en liten ignorera knapp. . *klick*
Ha en fortsatt ypperlig dag. .

Toppen