Blir säkert bättre. Jag upplever själv att det är en för smal nisch av människor, idag, för att en ägare ska kunna kapitalisera (åtminstone gå +/- 0)
Jag tror mycket väl att några "hobbymoderatorer" mm kan uträtta det 7 anställda kostade.... Har man fel fokus o lösning kan man i min värld vara 250 anställda utan att tjäna pengar (?)
Sen är jag tveksam om ens den nya inriktningen kommer bära sig. Jag tycker idén är intressant, men skulle inte satsa mina egna pengar.
Jag tycker att den verkar lida, precis som föregångaren, av en brist på empiriskt o teoretiskt underlag för att motivera en investering.
Finns det en marknadsplan? Har man analyserat andra som arbetat på liknande sett? Kör man bara en band wagon o härmar breda forum som flashback etc?
Jag beundrar er som arbetar med detta utan ekonomisk ersättning. I mina ögon är det ett jätteprojekt som ska till för att presentera något ekonomiskt hållbart.... Jag antar att man inte lämnar sin VD-post på reisegiganten om man inte förväntar sig att tjäna pengar i någon tidshorisont. För inte är detta ett filantropiskt projekt (?)