Senaste nytt

Ta med mat/dryck från loungen

Är du inte lite hård nu? Tror nog att de flesta av oss har plockat med oss en tidning och en frukt eller macka från loungen.

Tycker inte frukt eller en tidning kan anses som småaktigt. Det ligger nog inom vad som kan anses rimligt, om proportionerna är normala.
Två flaskor 750 cl vinare är inte rimligt. Dessutom finns det ju i många lounger exemplar av diverse tidningar som är för distribution, inflight mags etc. Har aldrig varit i en lounge som prackar på dig oöppnade vinare.

Är du inte lite hård nu? Tror nog att de flesta av oss har plockat med oss en tidning och en frukt eller macka från loungen.
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag inte plockat med mig något ut från loungen, vill jag ha en tidning eller ett äpple så köper jag det. Sen givetvis så tycker jag att ett äpple eller en Expressen är "mer okej" att ta med sig än en pava vin. Men tycker absolut att det kunde sitta någon skylt som säger att det är förbjudet att ta med sig mat,dryck och tidningar från loungen och att personalen blir hårdare på detta.

Jag kan med handen på hjärtat säga att jag inte plockat med mig något ut från loungen, vill jag ha en tidning eller ett äpple så köper jag det. Sen givetvis så tycker jag att ett äpple eller en Expressen är "mer okej" att ta med sig än en pava vin. Men tycker absolut att det kunde sitta någon skylt som säger att det är förbjudet att ta med sig mat,dryck och tidningar från loungen och att personalen blir hårdare på detta.

Finns ju samtidigt en point i att inte göra det till någon slags fängelsemiljö med en massa skyltar. Sunt förnuft, skulle man vilja säga. Men tyvärr finns det ju inget sådant.... Har personligen dock aldrig upplevt något konstigt i just lounger, utan tycker oftast att det fungerar bra.

Toppen