Brukar ta med en extra plastpåse från Netto på SAS Gold, Kastrup. Den fyller jag till bredden med fiskefrikadeller. Sedan öser jag ned remouladsås och skakar påsen. Mat för några veckor framöver.
Jaså det är du ja, jaha ja. I have seen you.
Brukar ta med en extra plastpåse från Netto på SAS Gold, Kastrup. Den fyller jag till bredden med fiskefrikadeller. Sedan öser jag ned remouladsås och skakar påsen. Mat för några veckor framöver.
Enda sättet att få dem att sluta servera skräpet. Har inte sett dom sen dess!Jaså det är du ja, jaha ja. I have seen you.
Bra då slipper vi äta dom!Brukar ta med en extra plastpåse från Netto på SAS Gold, Kastrup. Den fyller jag till bredden med fiskefrikadeller. Sedan öser jag ned remouladsås och skakar påsen. Mat för några veckor framöver.
Kan ju ha rört sig om en gäst också.Det är väl bara dom som kommer in i den loungen, men det kan lika gärna vara någon annan star alliance gold.
Tack för tipset, tror att ditt varumärke är på stark uppgång.Brukar ta med en extra plastpåse från Netto på SAS Gold, Kastrup. Den fyller jag till bredden med fiskefrikadeller. Sedan öser jag ned remouladsås och skakar påsen. Mat för några veckor framöver.
Är du inte lite hård nu? Tror nog att de flesta av oss har plockat med oss en tidning och en frukt eller macka från loungen.Tycker man ser rätt ofta att folk stoppar mat, dryck eller magasin i väskan innan de lämnar loungen. För mig får man gärna klippa dessa individers guldkort. Riktigt småaktigt beteende.
Är du inte lite hård nu? Tror nog att de flesta av oss har plockat med oss en tidning och en frukt eller macka från loungen.
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag inte plockat med mig något ut från loungen, vill jag ha en tidning eller ett äpple så köper jag det. Sen givetvis så tycker jag att ett äpple eller en Expressen är "mer okej" att ta med sig än en pava vin. Men tycker absolut att det kunde sitta någon skylt som säger att det är förbjudet att ta med sig mat,dryck och tidningar från loungen och att personalen blir hårdare på detta.Är du inte lite hård nu? Tror nog att de flesta av oss har plockat med oss en tidning och en frukt eller macka från loungen.
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag inte plockat med mig något ut från loungen, vill jag ha en tidning eller ett äpple så köper jag det. Sen givetvis så tycker jag att ett äpple eller en Expressen är "mer okej" att ta med sig än en pava vin. Men tycker absolut att det kunde sitta någon skylt som säger att det är förbjudet att ta med sig mat,dryck och tidningar från loungen och att personalen blir hårdare på detta.