Stefan62
Medlem
Scandinavian Lounge är mig veterligen guldloungen.
Aha...ok...
Scandinavian Lounge är mig veterligen guldloungen.
Denna vill dom ju att man ska ta med sig ! Eller vad står det på utrikiska ?
Sorry OT men det blir så himla kul när man läser detta som svensk. Samma sak med skåningar och ballarnaI Cloud Nine loungen i Addis så jeg en mand, der havde puttet en dyr cognac i tasken.
Märkligt beteende och dessutom av en Gold/Diamond som i mitt tycke borde veta bättre...
Jag har ju skrivit tidigare om SAS-loungerna och fått en del kritik för det, men I CPH och ARN är det mesta bättre i den vanliga loungen och framförallt trevligare besökare.
Min moral är enkel, - nolltolerans, -Jag betraktar allt man lyfter med sig ut från loungen som stöld.
Var skulle man annars dra gränsen... skulle det vara OK att folk tog med sig fåtöljen de satt i också ?
Hur är det om jag tar med min mugg på T4 tex ,ner till gaten o dricker klart den där i väntan på boarding?
En banan, där går gränsen tycker jag![]()
Det är många gånger som jag tagit med kaffet från loungen på T4. Nästan så ofta att det stör mig att det inte finns take-away-muggar i andra loungerna. För om de har engångsmuggar, så måste det ju vara okej... En och annan banan har också gjort att jag överlevt resan hem från T4.Bananer och våtservetter brukar jag plocka med mig från loungen ibland. Att ta med en hel vinflaska känns dock lite överstyr.
Ja, det trodde jag med - iaf på SAS. När SAS tog bort dagstidningarna från gaterna, så sade de att de finns i appen eller i loungen. Det rent av uppmanades att ta med en tidning från loungen. Jag upplever ofta att många ha en morgontidning i handen ut från Landvetter-loungen i morgonrusningen.Jag trodde tidningar och magasin var menade att ta med?
Jag har sett förrådet/skåret på loungen på Landvetter. Det verkade inte då råda någon nöd på dem...Har du full koll på hur många magasin och exemplar av varje magasin SAS erhåller varje månad?