Senaste nytt

Ta med mat/dryck från loungen

Dom sa att dom inte fick kolla i resenärens väskor.
Förstår deras svar men om sådant här sker så förstår jag problemet med våra förmåner :)

Han var väl besviken på fikautbudet ombord och ville ladda upp med medhavd (dvs. stulen) fika?

Skämt åsido, såklart inte ok. Undra vad personalen gör om man säger till.

Ja undrar vad crew skulle säga om man började korka upp en stulen vinare från loungen i SAS GO till Oslo !
Har på ett norsk klingande flygbolags flight till "syden " suttit bredvid en man som hade en halv flaska JW red label i innerfickan, som han i sitt tycke diskret förtärde.

Hur är det om jag tar med min mugg på T4 tex ,ner till gaten o dricker klart den där i väntan på boarding?

OT, och kanske inte en relevant jämförelse, men kabinpersonalen på SAS tyckte inte om att man klev ombord in med en halvdrucken öl i handen på morgonflyget till Frankfurt tidigare i höstas. Det blev vackert till att halsa snabbt och ge tomma flaskan till den bistra pursern. Vet ej om det berodde på lagar/regler eller om de bara var rädda att man skulle stöka till det ombord. Ölen var köpt, ej från lounge givetvis. Såklart inte jag alltså utan en kompis.....

OT, och kanske inte en relevant jämförelse, men kabinpersonalen på SAS tyckte inte om att man klev ombord in med en halvdrucken öl i handen på morgonflyget till Frankfurt tidigare i höstas. Det blev vackert till att halsa snabbt och ge tomma flaskan till den bistra pursern. Vet ej om det berodde på lagar/regler eller om de bara var rädda att man skulle stöka till det ombord. Ölen var köpt, ej från lounge givetvis. Såklart inte jag alltså utan en kompis.....

Ja dessa kompisar att dom aldrig kan sköta sig .........;)

Toppen