Senaste nytt

Ta hem teknikprylar från USA för försäljning

Antingen väger telefonen 100g och går på 160.000kr eller så behåller den nuvarande pris (6.000kr) och väger då 3.75g;) Dock kanske vi inte ska fördjupa oss alltför mycket i ämnet, haha

Om man ska köpa iPhone 5 i USA så kan det vara bra att läsa på ordentligt vid releasen.
Gör Apple samma ska som med nya paddan att ge den 4G (4G är väl allmän förväntan) som inte fungerar i Europa så kan det vara ett hopp i galen tunna om det är så att lurarna som kommer hit får vår 4G version.
Om det bara är den Amerikanska varianten så spelar det ju ingen roll, då ska jag direkt vid releasen skicka min dotter till butiken i Santa Barbara och ett UPS-paket hem till gården :p

Väntar på mer information gällande släppet.
Jag har ju långsemester, kanske ska ställa sig i kö 1 vecka innan? : )

Står man i början, top 3 så kan man säkert sälja platsen för 2K dollar...
Ingen som är sugen här på BC att köra liten kö-träff om iPhone 5 släpps snart? :cool:
Sitta och snacka lite flyg låter trevligt.

INGEN är väl villig att betala 12000+ ordinarie pris för en Iphone!!

Kan man sälja sin plats i början av kön till ett iPad släpp för 900+ dollar så tror jag lätt det dubbla när det gäller iPhone som är mycket mer populär..

Jag förstår dig dock, men det finns folk till allt. (och onödigt rika människor) :cool:

Last edited:
Ärligt talat, så fort vi talar om att man ska stå i kö, antingen för att sedan sälja en köpt produkt alt sin köplats, så tror jag det är en dålig affär. Jag värderar min tid betydligt högre än de priser vi talar om här, framförallt om det inkluderar obekväm arbetstid tidigt på morgonen utomhus...

Ärligt talat, så fort vi talar om att man ska stå i kö, antingen för att sedan sälja en köpt produkt alt sin köplats, så tror jag det är en dålig affär. Jag värderar min tid betydligt högre än de priser vi talar om här, framförallt om det inkluderar obekväm arbetstid tidigt på morgonen utomhus...

Jag är en människa som vill prova i princip allt.
Kul grej att pröva..

(Man får inte vara en tråkig prick, allt ska testas!) :cool:

Sen förstår ju inte hur du tycker det är en så dålig affär?
900 dollar ~ Över 6000 SEK för 41 timmars "jobb" ...
Jag vet inte hur mycket du tjänar per dag men om jag fick 6000 SEK för att sitta på en stol, surfa och göra vad jag vill i 2 dagar.. så hade jag tackat ja.
(I alla fall en gång, för att testa)

Last edited:
Toppen