Senaste nytt

Swiss vs. Austrian i Business?

xz0781

Medlem
Av alla BIZ-tripper jag gjort longhaul så håller jag nog Austrian (NRT-VIE 772) som en av de bättre vad gäller mat och kabinpersonalen. Har dock aldrig provat Swiss. Allra bäst var nog Qatar och Cathay (777) om jag ska utnämna de 3 bästa.
 
upload_2022-8-25_9-20-27.png

Tack för alla tips och inputs! Nu får vi hoppas frugan blir nöjd :D

Slight off topic - Hotelltips för en natt i Wien? Runt 1500 :-
 

adhoc76

Medlem
Någon som har erfarenhet av maten/servicen ombord på Austrian ,Arlanda - Wien nu för tiden?

Har samma fråga, ffa nyfiken på läget nu efter covidrestriktioner som på ett eller annat sätt påverkade alla bolag. Någon som har färsk info om Austrian Arlanda-Wien så är jag också nyfiken.
 

henke12

Medlem
Har samma fråga, ffa nyfiken på läget nu efter covidrestriktioner som på ett eller annat sätt påverkade alla bolag. Någon som har färsk info om Austrian Arlanda-Wien så är jag också nyfiken.
Jag flög ARN-VIE-ARN förra veckan med Austrian i Ekonomi.
Inget maskkrav ombord, vatten gratis. resten kostar! (Öl = 4.5€ Schnitzel = 13€)
 

Hachans

Medlem
Austrian hade en väldigt trevlig businessprodukt när jag reste med dem i slutet av förra året. Dock så lyckades de slarva bort bagaget på en direktflight till Wien (vi var 20 pax totalt ombord på det planet) och vägrade sen stå för några som helst utlägg. Men jag fick en snygg necessär iaf. Så de är på shitlist.
 
Toppen