Senaste nytt

[STREJK AVSLUTAD]Ingen catering från Köpenhamn pga olaglig strejk

Alf

Medlem
Nu är det ju så att det är rigorösa bestämmelser runt hygien och andra processer med flygmat att man inte kan springa till närmaste korvkiosk och handla mat, lyckligtvis.

Om jag fick ett SMS i någorlunda god tid (24 - 12 tim före avgång) så skulle jag göra allt för att boka om till annat bolag.
 

011430121

Medlem
Precis, om man nu inte vill skicka ner catringvagnar till CPH så kan väl långlinjerna mellanlanda i OSL/ARN.

OSL: MIA,SFO,BOS,EWR,IAD och ORD.
ARN: NRT, PEK och PVG.
Finns väl risk för att man sympatiserar med Kastrup personalen och inte ”tar i detta”.
Jag måste säga att vilda strejker borde bestraffas hårt.
 

Glenn E

Medlem
En annan sak som blir krånglig är ju att det tar tid att äta på marken.
Jag hade ingen tid att duscha.
Istället gick jag från jobbet en halvtimma tidigare än planerat så jag kunde duscha hemma.
 

pep

Medlem
Precis, om man nu inte vill skicka ner catringvagnar till CPH så kan väl långlinjerna mellanlanda i OSL/ARN.....
Jeg tror ikke der er nemme løsninger: at flyve over ARN/OSL vil udløse kolossale, endeløse forsinkelser i sidste ende
At laste fra restauranter i CPH er næppe enkelt - man kan næppe få det gjort rigtigt, og man kan ikke få maden pakket ned til de rigtige størrelser? Og det vil være umuligt at presentere ordentligt...
Men hvorfor pive så meget? Man kan smøre sig en madpakke? Det ville jeg da gøre hvis blot jeg vidste det før jeg tog hjemmefra. Så kunne jeg også få has på resterne i køleskabet før jeg rejser ud.
Cabin Crew burde da være vidende om problemet og selv tage mad med.
Drikke fylder man på fra butikker, lounger, tax-free og konsumerer. En six-pack koster vel ikke mere end en god halvtredser? Alt vand fra toiletter og vandposte etc. i CPH kan drikkes direkte fra hanen og fyldes på flaske. Jeg har altid en oppustelig flaske i mit Emergency kit.

Alt i alt tror jeg SAS gør det rigtige og fokuserer på at overholde deres tidstabeller i stedet for at messe totalt op med hovsa-catering-løsninger?
 

Ricci

Medlem
Jeg tror ikke der er nemme løsninger: at flyve over ARN/OSL vil udløse kolossale, endeløse forsinkelser i sidste ende
At laste fra restauranter i CPH er næppe enkelt - man kan næppe få det gjort rigtigt, og man kan ikke få maden pakket ned til de rigtige størrelser? Og det vil være umuligt at presentere ordentligt...
Men hvorfor pive så meget? Man kan smøre sig en madpakke? Det ville jeg da gøre hvis blot jeg vidste det før jeg tog hjemmefra. Så kunne jeg også få has på resterne i køleskabet før jeg rejser ud.
Cabin Crew burde da være vidende om problemet og selv tage mad med.
Drikke fylder man på fra butikker, lounger, tax-free og konsumerer. En six-pack koster vel ikke mere end en god halvtredser? Alt vand fra toiletter og vandposte etc. i CPH kan drikkes direkte fra hanen og fyldes på flaske. Jeg har altid en oppustelig flaske i mit Emergency kit.

Alt i alt tror jeg SAS gør det rigtige og fokuserer på at overholde deres tidstabeller i stedet for at messe totalt op med hovsa-catering-løsninger?
Så kan det helt klart vara att man fokuserar på att hålla tidtabellen för att inte orsaka dominokostnader.
 

onzai

Medlem
Jeg tror ikke der er nemme løsninger: at flyve over ARN/OSL vil udløse kolossale, endeløse forsinkelser i sidste ende
At laste fra restauranter i CPH er næppe enkelt - man kan næppe få det gjort rigtigt, og man kan ikke få maden pakket ned til de rigtige størrelser? Og det vil være umuligt at presentere ordentligt...
Men hvorfor pive så meget? Man kan smøre sig en madpakke? Det ville jeg da gøre hvis blot jeg vidste det før jeg tog hjemmefra. Så kunne jeg også få has på resterne i køleskabet før jeg rejser ud.
Cabin Crew burde da være vidende om problemet og selv tage mad med.
Drikke fylder man på fra butikker, lounger, tax-free og konsumerer. En six-pack koster vel ikke mere end en god halvtredser? Alt vand fra toiletter og vandposte etc. i CPH kan drikkes direkte fra hanen og fyldes på flaske. Jeg har altid en oppustelig flaske i mit Emergency kit.

Alt i alt tror jeg SAS gør det rigtige og fokuserer på at overholde deres tidstabeller i stedet for at messe totalt op med hovsa-catering-løsninger?

Nu är det inte BARA att fixa till ett matpaket och lite dricka, jag ser till mig själv och skulle definitivt föredra mat på flyget med 1-2 timmars försening och förövrigt så är longhaul flighterna försenade eller canceled för stunden eftersom två maskiner står stilla.
 
Toppen