Senaste nytt

Strawberry app

guwonder

Medlem
Strawberry website and app notice right now:

“Technical issues

It is currently not possible to search for a hotel or book a room through our website or app. We're working hard to solve the issue as soon as possible. In the meantime, you can book stays directly on Choice Hotels International's website. Customer service is only available via email, send us an email at booking@strawberry.no and we will help you as soon as we can.”
 

peter1012

Medlem
I morse vaknade jag av det här... Jag är guldmedlem och nu står det att jag är silvermedlem och att jag har -9167 poäng?!

Någon annan som ser konstiga saker på appen / webbplatsen, eller borde jag vara orolig?
7632C724-9800-47B5-AB24-FFC24E1D49D1.png
 

Hok

Medlem
Någon annan som har stora problem med appen idag?

Kan inte välja rum inför vistelse på Clarion Hotel Sign. Får bara upp "Tusan, något gick snett"

Får heller inte upp någon poänghistorik. När jag försöker gå in där så kraschar appen efter ett tag.
 

palmen

Moderator
Någon annan som har stora problem med appen idag?

Kan inte välja rum inför vistelse på Clarion Hotel Sign. Får bara upp "Tusan, något gick snett"

Får heller inte upp någon poänghistorik. När jag försöker gå in där så kraschar appen efter ett tag.
Funkar utan problem för mig
 

ekf

Medlem
Någon annan som har stora problem med appen idag?

Kan inte välja rum inför vistelse på Clarion Hotel Sign. Får bara upp "Tusan, något gick snett"

Får heller inte upp någon poänghistorik. När jag försöker gå in där så kraschar appen efter ett tag.
Funkar fint här… men de gånger jag haft problem så har jag varit tvungen att koppla ner mitt VPN en stund…
 

Hok

Medlem
Funkar fint här… men de gånger jag haft problem så har jag varit tvungen att koppla ner mitt VPN en stund…

Använder inte VPN när jag kör på mobildata.

Provade att logga ut och in igen. Då ser jag poänghistoriken men när jag försöker välja rum så funkar det inte. Efter det så funkar inte poänghistoriken längre utan att logga ut och in igen.
 
Toppen