Hade samma problem när jag stod i lobbyn och skulle hämta dagens snacks och dryck. Men nu fungerar det igen. Och jag fick ut ändå.Nu fungerar det igen!
Hade samma problem när jag stod i lobbyn och skulle hämta dagens snacks och dryck. Men nu fungerar det igen. Och jag fick ut ändå.Nu fungerar det igen!
Bra noterat! Inga poäng har trillat in från MC sedan förra veckan. Något är fel. Brukar komma efter 2-3 dagar man har betalat med kortet och jag använder det varje dag.I appen ser jag inga Mastercardpoäng sedan 18 juli.
Däremot ser jag hotellpoäng efter det.
Dagen efter det står som bokfört i Spendwise-appen, tiden dit varierar pga diverse.Bra noterat! Inga poäng har trillat in från MC sedan förra veckan. Något är fel. Brukar komma efter 2-3 dagar man har betalat med kortet och jag använder det varje dag.
Jag har MC-poäng till (och med) 22:e juli.I appen ser jag inga Mastercardpoäng sedan 18 juli.
Däremot ser jag hotellpoäng efter det.
Jag har MC poäng till och med 21eJag har MC-poäng till (och med) 22:e juli.
+1 på den.Nu har poängen ramlat in för mig åtminstone, inklusive dubbla poäng. En rejäl fördröjning, men inget påpekande behövdes utan det skedde automatiskt.
Har ramlat in för mig också.Nu har poängen ramlat in för mig åtminstone, inklusive dubbla poäng. En rejäl fördröjning, men inget påpekande behövdes utan det skedde automatiskt.