Remington Steele
Medlem
Ja, samt A330E istället för de äldre...Intressant att de alltså vill bli av med ett par 320neo samtidigt som de tar emot leveranser av nya. Det måste väl betyda att de har dåliga leasing villkor på just de individerna.
Ja, samt A330E istället för de äldre...Intressant att de alltså vill bli av med ett par 320neo samtidigt som de tar emot leveranser av nya. Det måste väl betyda att de har dåliga leasing villkor på just de individerna.
Är det inte så att de äldre är ägda snarare än leasade?Ja, samt A330E istället för de äldre...
Det handlar nog inte så mycket om vad de vill, utan snarare vad de kan få bäst betalt för att göra sig av med.Ja, samt A330E istället för de äldre...
StämmerÄr det inte så att de äldre är ägda snarare än leasade?
Washington, Boston, Toronto kan köras med A321LR.Klarar SAS nuvarande longhaul trafik utan de två 350 och tre 330? Eller är det att vänta färre destinationer eller frekvenser?
Just nu kräver progammet 9 widebody + 3 narrowbody så troligast är att Asien-trafiken (HND, PVG, PEK) läggs ned?Klarar SAS nuvarande longhaul trafik utan de två 350 och tre 330? Eller är det att vänta färre destinationer eller frekvenser?