Homer
Medlem
Visst är det ju sant, på utvägen åtminstone, sedan är det ju bara så däligt att det sällan gäller på hemresan....
De borde introducera en till produkt, Plus light, Plus utan loungetillgång
Visst är det ju sant, på utvägen åtminstone, sedan är det ju bara så däligt att det sällan gäller på hemresan....
Mot min principJag kommer också sakna loungen i Gdansk, men man kan alltid köpa sig in
Lika bra att kalla den Plus Minus på en gång. Så tar de ut varandra och blir noll och inget.De borde introducera en till produkt, Plus light, Plus utan loungetillgång
Jag har på mina senaste flygningar i Plus nu noterat att även matlådan förändrats. Förrätt (dvs den lilla salladen) samt efterrätt har försvunnit och samma låda innehåller nu bara själva "huvudrätten" - som oftast är den stenhårda laxbiten. Har någon annan tänkt på detta? Är det ytterligare ett steg att försämra pluserbjudandet och tro/hoppas att ingen märker det?
Noterade samma sak på SK527 i måndags. Fick bara huvudrätten med fusili, ingenting annat i lådan.
SK527 går väl kl. 15:20. På så tidiga avgångar är det ju aldrig förrätt eller efterrätt utan endast s.k. Day Meals.Noterade samma sak på SK527 i måndags. Fick bara huvudrätten med fusili, ingenting annat i lådan.
SK527 går väl kl. 15:20. På så tidiga avgångar är det ju aldrig förrätt eller efterrätt utan endast s.k. Day Meals.
Nyhet(?): Day meal i Plus | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
SK527 går väl kl. 15:20. På så tidiga avgångar är det ju aldrig förrätt eller efterrätt utan endast s.k. Day Meals.
Nyhet(?): Day meal i Plus | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor