Den har varit med på listan över lounger som skall renoveras. Såg det på bilder från pendlarmötet i Umeå, om jag minns rätt.Någon som vet hur det ser ut med loungen i Helsingfors?
Den har varit med på listan över lounger som skall renoveras. Såg det på bilder från pendlarmötet i Umeå, om jag minns rätt.Någon som vet hur det ser ut med loungen i Helsingfors?
Den har varit med på listan över lounger som skall renoveras. Såg det på bilder från pendlarmötet i Umeå, om jag minns rätt.[/QUOT
Helsingfors är precis som vanligt SAS lounge med SAS utbud, vi var där senast i söndagsNågon som vet hur det ser ut med loungen i Helsingfors?
Håller med, mycket märklig tabell.Såg detta på SAS hemsida, att man som Plus får gå till SAS Lounge på utresa men inte hemresa. Konstigt.
Jag menar om man har två enkelbiljetter hur ska dom veta om man är på ut eller hemresa?
Men som jag tolkar det hela så borde väl Brussels Airlines loungen fortfarande gälla för SAS Plus i Bryssel? Visa bifogad bild 61054
Tog en titt och inser att dom med "hemresa" avser "ankommande", se tabellen under där bara diamond har tillgång till sas lounge på "hemresan" och inte guld. Så SK IT slagit till igen...Såg detta på SAS hemsida, att man som Plus får gå till SAS Lounge på utresa men inte hemresa.
Samma läge i Riga.Från Birmingham rapporteras fungerande Fast Track men avslutad lounge
Tog en titt och inser att dom med "hemresa" avser "ankommande", se tabellen under där bara diamond har tillgång till sas lounge på "hemresan" och inte guld. Så SK IT slagit till igen...
Edit: Och vid förklaringen av * står det:
* Tillträde till SAS-lounger endast vid ankomst på en långdistansflygning med SAS (utom New York).
Det var typ det dummaste jag har hört på länge!Och en jag chattade med på SAS.se rekommenderade mig att köpa enkelbiljetter