Nä därför förväntar jag mig inga kampanjpoäng för signup men jag funderar på om man kan få det på uppgraderingen mellan Premium -> Elite.Man brukar inte kunna få kampanjpoäng om det inte gått minst 12 månader.
Nä därför förväntar jag mig inga kampanjpoäng för signup men jag funderar på om man kan få det på uppgraderingen mellan Premium -> Elite.Man brukar inte kunna få kampanjpoäng om det inte gått minst 12 månader.
Nejdå, jag hittade dubbla connections i domestic First med Delta.Det gäller också att man vill till de stöder som Virgin flyger till. För det är väl fortsatt i princip omöjligt att hitta connections med delta?
Jag hittade domestic first JFK - BNA - JFK, tre platser.Det gäller också att man vill till de stöder som Virgin flyger till. För det är väl fortsatt i princip omöjligt att hitta connections med delta?
Inrikes och short haul hittar man ofta rätt gott om tillgänglighet med Delta, undantaget transkontinentala flygningar och Hawaii. Long haul är det betydligt svårare. Dyker inte upp om man söker mellan hubbar t.ex LHR-ATL. Däremot dyker det upp om man söker på city pairs t.ex Paris till Cancun eller Stockholm till San José Costa Rica.Det gäller också att man vill till de stöder som Virgin flyger till. För det är väl fortsatt i princip omöjligt att hitta connections med delta?
Tror det är 2 månader innan man kan söka pånytt, dessutom kommer dom kunna se att du redan fått 20k nivåpoäng på "nuvarande" (om du söker igen i mars), så får nog inte igen i april, enligt villkorenTyvärr för mig så har jag period som slutar 31/3 och då jag även byter jobb som innebar mindre (kanske inga) resor i tjänsten och inga direkta utlägg heller så hade jag behövt 20000 nivåpoäng för att inte riskera okynnes flygningar i slutet av nästa år för att behålla guld. Men skulle det gå att nedgradera mitt Elite någon månad för att sedan sedan uppgradera igen. Eller är det risk att det räknas som missbruk? Eller får jag inte poängen ändå för jag fått dom tidigare (i juni) trots ett nytt kort? Känns inte helt ok men det var väldigt dålig timing för mig detta .Kommer även få in en massa nivåpoäng i mars som inte ger något då jag redan uppnått Diamond den här perioden. Hade varit ultimat om det gått att flytta tillbaka perioden en månad![]()
Hände någon nära mig att hon fick kortet slutet av månaden och kunde inte använda det alls men fick ändå betala full månadsavgift. Så du gör nog bäst i att vänta till 1a skulle jag säga.Funderar på kortbyte, om man skaffar kortet idag 27/1, betalar man full månadsavgift?
Är det bättre att skaffa sitt kort den 1a i en månad?
Du ska få månadsavgiften krediterad. Ring in och förklara.Hände någon nära mig att hon fick kortet slutet av månaden och kunde inte använda det alls men fick ändå betala full månadsavgift. Så du gör nog bäst i att vänta till 1a skulle jag säga.