Flyer722
Medlem
Finns risk att den aldrig kommer tillbaka desvärre.Visa bifogad bild 161990
Men vad gäller för First Class?
Finns risk att den aldrig kommer tillbaka desvärre.Visa bifogad bild 161990
Men vad gäller för First Class?
Det var 10k tidigare idag på förmiddagen.Såg att man får 20 000 bonuspoäng om man uppgradera till elite från premium innan 3 mars. Är det standard eller bättre än vanligt? Vågar man vänta på ännu bättre uppgraderingserbjudande?
Lockar ju faktiskt om man då får 20k statuspoäng, 20k bonuspoäng och sen 6 nivåpoäng/100 från 1a april.
Om man hoppar på denna uppgradering, binder man sig i 12 månader på elite-kortet?Såg att man får 20 000 bonuspoäng om man uppgradera till elite från premium innan 3 mars. Är det standard eller bättre än vanligt? Vågar man vänta på ännu bättre uppgraderingserbjudande?
Lockar ju faktiskt om man då får 20k statuspoäng, 20k bonuspoäng och sen 6 nivåpoäng/100 från 1a april.
Om det är statuspoäng du jagar, du får ju fler bonuspoäng och spend mot voucher på Elite.skulle man avvakta med AMEX spend (Elite) tills 1 April, sätta allt på SAS Mc, och sen börja med AMEX ? Eller tänker jag fel ?
Jag är benägen att tycka att du tänker rätt.Vi som AMEX Premium enbart för en Business-resa 2-4-1 per år, men inte använder det till någonting annat egentligen, är det läge att lägga ner AMEX helt nu tro, eller är det värt att uppgradera till Elite? Jag tycker 500kr/mån känns mycket, även om jag lyckas få till en 2-4-1 Business resa varje år.
Hur tjänar han sin voucher fortare?Jag är benägen att tycka att du tänker rätt.
Du kommer förvisso tjäna ihop till din voucher något fortare men betalar flera tusen mer för det. Jag kan inte på rak arm vad du egentligen får i utbyte(mer än att du även fortsättningsvis överhuvudtaget kan boka).
Står i villkoren, sist jag kollade så var man tvungen att binda upp sig 12 månader.Om man hoppar på denna uppgradering, binder man sig i 12 månader på elite-kortet?
Kan inte hitta någon info om det.
Jag ansökte och beviljades ett premiumkort i förra veckan, men har inte fått kortet än.
Står och väger om jag ska maxa spenden 150 000kr på premiumkortet på två månader eller uppgradera till elitekortet.
man blir så mycket mer spendervillig med ett metallkortHur tjänar han sin voucher fortare?