Den första bilden är hur 7442orna, som bland annat flyger till Stockholm, kommer att se ut efter de har uppgraderat kabinen. Andra bilden visar hur de ser ut just nu. Denna uppgradering kommer att starta i år, lite osäker om datum.
Om allt går som planerat blir de TG921/TG922 (en av FRA-BKK rutterna) som blir först med att få den uppdaterade kabinen (74N). Tidpunkt för detta, 1 augusti
Ursprungligen skulle alla retrofits varit klara runt halvårsskiftet, men översvämningarna på Don Muang har visst orsakat förseningar.Den första bilden är hur 7442orna, som bland annat flyger till Stockholm, kommer att se ut efter de har uppgraderat kabinen. Andra bilden visar hur de ser ut just nu. Denna uppgradering kommer att starta i år, lite osäker om datum.
Jag har bokat en bonusresa i C klass över nyår ARN-HKT och gjorde seating idag och det fanns bara platser med en stol vid fönster och i tre rader. Det verkar vara den lyxigare konfigurationen, fast jag skulle behöva två platser brevid varandra eftersom hustrun är med. Det känns ju som att gå på restaurant med varandra och sitta vid olika bord. Hemresan som är 5 jan gick inte ens att seata eftersom seatingen inte var öppen för SAS Eurobonus. Urdåligt tycker jag att man inte kan få seating när man bokar. Om jag tolkar seating kartan rätt skall det finnas två rader med två platser bredvid varandra i rad 2 och 3.
Någon som har förslag på hur man pusslar ihop detta?