Senaste nytt

Stockholm-Oslo SAS billigast möjligt men minst 4 segment

Medan den här ger dig mer tid i Oslo:
Visa bifogad bild 35716

Om du bokar den som t&r Bergen, går det även att få ner priset något:

upload_2015-5-18_13-52-25.png

Nu vet jag inte hur villig du är på att "offra" lite poäng men om du bokar "best availability" (poäng och pengar) tror jag att fler routing-möjligheter öppnar upp sig.
Kollade nu och det går att "betala" med 0 poäng, men jag ser inga fler tillgängliga flighter eller annan routing i just det här fallet.

Hej en fråga vilken sida bokar ni dessa flygningar? På sa.se funkar det inte utan är det via någon annan sajt?

Hej en fråga vilken sida bokar ni dessa flygningar? På sa.se funkar det inte utan är det via någon annan sajt?

Se svaret från @flum ovan. Det blir uppenbarligen fler routingmöjligheter om man väljer att boka detta som en bonusresa "Best Availability". Sedan kan man välja att betala med 0 poäng. Och ja man tjänar nya poäng på denna typ av bonusresa. :)

Om du har hittat en routing som inte går att boka via sas.se, kan du boka den via telefon utan bokningsavgift. Det brukar jag göra.

Jag sökte mina förslag via matrix.itasoftware.com.

Toppen