Medan den här ger dig mer tid i Oslo:
Visa bifogad bild 35716
Om du bokar den som t&r Bergen, går det även att få ner priset något:
Medan den här ger dig mer tid i Oslo:
Visa bifogad bild 35716
Kollade nu och det går att "betala" med 0 poäng, men jag ser inga fler tillgängliga flighter eller annan routing i just det här fallet.Nu vet jag inte hur villig du är på att "offra" lite poäng men om du bokar "best availability" (poäng och pengar) tror jag att fler routing-möjligheter öppnar upp sig.
Nä, lyckades inte heller hitta något kul, tyvärrKollade nu och det går att "betala" med 0 poäng, men jag ser inga fler tillgängliga flighter eller annan routing i just det här fallet.
Hej en fråga vilken sida bokar ni dessa flygningar? På sa.se funkar det inte utan är det via någon annan sajt?
Hej en fråga vilken sida bokar ni dessa flygningar? På sa.se funkar det inte utan är det via någon annan sajt?
Hur hittar du den resan på expedia? Jag har testat både webben och appen och hittar bara utresan som startar 9.20 och ankommer 13.40. Jag har ringt SAS också och de säger att SK269 är fullbokad...Kolla in expedia.se Jag hittade tor ARN-BGO för 3802 SEK med 4h25min mellanlandning i OSL på ditvägen.
Visa bifogad bild 35723