Senaste nytt

Statusmatchning: få Hotels.com status med Avis Preferred status

Tack Homer och BC, fick likadant meddelande om 15 dagars, hoppas det fixas snart. Har lite nätter att boka och bränt mina hilton och IHG poäng, skulle vara kul att testa hotels.com VIP förmåner om de verkligen fungerar (lite pessimistisk…)

VIP förmåner funkar enligt mig bra på Hotels! Fått bland annat flaska skumpa, flaska vin, ostbricka, en del choklad och även en badrock att ta med hem på 5-6 olika hotellen. Funkar mindre bra i Sverige (fick ett knäckebröd och en läsk på ett ställe) och Italien samt Spanien, men bra i USA, UK, Belgien, Lux, Frankrike!
 

FFlash

Medlem
VIP förmåner funkar enligt mig bra på Hotels! Fått bland annat flaska skumpa, flaska vin, ostbricka, en del choklad och även en badrock att ta med hem på 5-6 olika hotellen. Funkar mindre bra i Sverige (fick ett knäckebröd och en läsk på ett ställe) och Italien samt Spanien, men bra i USA, UK, Belgien, Lux, Frankrike!

Kul! Väntar nervöst på att få boka, min matchning har inte gått genom än.
 

Jeff_G

Medlem
VIP förmåner funkar enligt mig bra på Hotels! Fått bland annat flaska skumpa, flaska vin, ostbricka, en del choklad och även en badrock att ta med hem på 5-6 olika hotellen. Funkar mindre bra i Sverige (fick ett knäckebröd och en läsk på ett ställe) och Italien samt Spanien, men bra i USA, UK, Belgien, Lux, Frankrike!
Kul att det funkar (för dig). Jag har faktiskt aldrig fått någon förmån trots resor till många av de länder du räknar upp. Skam den som ger sig:)
 

intuition

Medlem
För mig fortsätter ökenvandringen. Nu kan jag inte alls logga in (dvs varken på sajten eller till rewards) utan får
Vi kunde inte logga in dig på grund av ett tekniskt problem. Försök igen senare eller kontakta oss.
Någon annan som har samma "tekniska problem"?
 
Toppen