Senaste nytt

Statusmatchning: få Hotels.com status med Avis Preferred status

Tack Homer och BC, fick likadant meddelande om 15 dagars, hoppas det fixas snart. Har lite nätter att boka och bränt mina hilton och IHG poäng, skulle vara kul att testa hotels.com VIP förmåner om de verkligen fungerar (lite pessimistisk…)

VIP förmåner funkar enligt mig bra på Hotels! Fått bland annat flaska skumpa, flaska vin, ostbricka, en del choklad och även en badrock att ta med hem på 5-6 olika hotellen. Funkar mindre bra i Sverige (fick ett knäckebröd och en läsk på ett ställe) och Italien samt Spanien, men bra i USA, UK, Belgien, Lux, Frankrike!
 
VIP förmåner funkar enligt mig bra på Hotels! Fått bland annat flaska skumpa, flaska vin, ostbricka, en del choklad och även en badrock att ta med hem på 5-6 olika hotellen. Funkar mindre bra i Sverige (fick ett knäckebröd och en läsk på ett ställe) och Italien samt Spanien, men bra i USA, UK, Belgien, Lux, Frankrike!

Kul! Väntar nervöst på att få boka, min matchning har inte gått genom än.
 
VIP förmåner funkar enligt mig bra på Hotels! Fått bland annat flaska skumpa, flaska vin, ostbricka, en del choklad och även en badrock att ta med hem på 5-6 olika hotellen. Funkar mindre bra i Sverige (fick ett knäckebröd och en läsk på ett ställe) och Italien samt Spanien, men bra i USA, UK, Belgien, Lux, Frankrike!
Kul att det funkar (för dig). Jag har faktiskt aldrig fått någon förmån trots resor till många av de länder du räknar upp. Skam den som ger sig:)
 
För mig fortsätter ökenvandringen. Nu kan jag inte alls logga in (dvs varken på sajten eller till rewards) utan får
Vi kunde inte logga in dig på grund av ett tekniskt problem. Försök igen senare eller kontakta oss.
Någon annan som har samma "tekniska problem"?
 
Har något testat detta på sistone? Jag vill minnas att det fanns en länk till ett formulär som man fyllde i för att ansöka om statusmatchen, men nu hittar jag inte länken.
 
Jag provade att chatta med dem, fick igenom matchningen direkt. Vad man nu ska med den till … inget av de ställena jag tänkte boka ingick i vip som behövs för att få nått extra
 
Jag provade att chatta med dem, fick igenom matchningen direkt. Vad man nu ska med den till … inget av de ställena jag tänkte boka ingick i vip som behövs för att få nått extra
Om inget annat kan jag säga att Hotels.com support har behandlat mig mycket bra ett antal gånger när det har blivit strul med en bokning. De har till och med ringt till ett hotell när jag var på hold för att ta bort en icke avbokningsbar bokning. Om det beror på en bra agent eller att jag har haft silver eller gold vid de tillfällen, kan jag inte säga. Men det känns inte osannolikt att de ha en liten gräddfil till support med bättre agenter för gold members
 
Toppen