LasseFoppa
Medlem
Nu fick jag ett mail om uppgraderingen.
En vecka.Hur lång tid tog det för er att få uppgraderingen?
Tack för detta tips! Har skickat in en ansökan om att matcha Avis Presidents Club. Denna info fick jag i samband med ansökan så upp till 15 dagar kan det väl ta då.
”
We’ll upgrade you to Hotels.com® Rewards Silver or Gold membership within 15 business days (subject to eligibility criteria).”
Tog 20 min för mig då jag skrev direkt till Avis kundtjänst som är lite svår att hitta men använde dessa adresser:
database@avis.co.uk,
database@avis.co.nz,
database@avis.co.se,
database@avis.se
Skrev följande,
Hi Avis,
My name is John Rosenbaum with customer number: XXXXX
Currently my status is Preferred Plus but it should be President's Club as I am a SAS Eurobonus Diamond member. My Eurobonus number is 600XXXXXX.
This link is very clear that this should be applicable: SAS Eurobonus
Kindly update my status at your convenience and please advise.
Many thanks and best regards,
John
20 min senare fick jag ett meddelande att det var klart. Status är redan på plats i Avis system. Kanske snabbast och mest effektiva någonsin. Fick även ett bekräftelsemail från deras servicecenter i Budapest där de bekräftade att de fixat det. Tack Avis och tack BC för hjälpen!
Tack
”
We’ll upgrade you to Hotels.com® Rewards Silver or Gold membership within 15 business days (subject to eligibility criteria).”