J
Jonas C
Guest
Ett par stycken tycks ha fått hem ett kort i brevlådan, tolkar jag det som.Bryant skrev:Har någon fått ett fysiskt kort?Klicka för att utvidga...
Ett par stycken tycks ha fått hem ett kort i brevlådan, tolkar jag det som.Bryant skrev:Har någon fått ett fysiskt kort?Klicka för att utvidga...
Samma visa här med SAS Eurobonus Diamond kort.freno skrev:helt ärligt! snart skiter jag i det hela... vad har ni andra skickat in?gång 1 en printscreen från mobilappengång 2 en prinstcreen från hemsidan.gång 3 ett foto på mitt ba kort.fått detta svar varje gångDear frenoin your Status Match request the Frequent Flyer original card is missing/not clear.Please try again providing all the information needed and verifying that the file attached is in .pdf or .jpg format and that it does not exceed 1MB size.Best regards.The MilleMiglia Programalla gånger har jag skickat en jpg som är under 1mb, skrivit mitt alitalia medlemsnr och namn mmvad gör jag för fel?Klicka för att utvidga...
har fotat det riktiga kortet och har man svårt att se vad som står på det så borde man räknas som blind. funderar på att skicka in samma igen bara, går det inte igenom så skiter jag i det.Bryant skrev:Min erfarenhet är att skärmdumpar sällan eller aldrig fungerar. De vill ha bild på det riktiga kortet.Klicka för att utvidga...
freno skrev:vad gör jag för fel?Klicka för att utvidga...
freno skrev:har fotat det riktiga kortet och har man svårt att se vad som står på det så borde man räknas som blind. funderar på att skicka in samma igen bara, går det inte igenom så skiter jag i det.Klicka för att utvidga...
freno skrev:helt ärligt! snart skiter jag i det hela... vad har ni andra skickat in?gång 1 en printscreen från mobilappengång 2 en prinstcreen från hemsidan.gång 3 ett foto på mitt ba kort.fått detta svar varje gångDear frenoin your Status Match request the Frequent Flyer original card is missing/not clear.Please try again providing all the information needed and verifying that the file attached is in .pdf or .jpg format and that it does not exceed 1MB size.Best regards.The MilleMiglia Programalla gånger har jag skickat en jpg som är under 1mb, skrivit mitt alitalia medlemsnr och namn mmvad gör jag för fel?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Freccia Alata Plustill 31/3-2017, tack för det Alitalia.Jag fotade mitt EBD-kort och mailade in till dom.Klicka för att utvidga...
Det var ett rent EBD kort (ja jag beställde ett sådant bara för att kunna skicka in till Alitalia)rstenelo skrev:Var det ett "rent" EBD eller ett co-branded?Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Visa bifogad bild 39084Nu trillade det ner ett kort i brevlådan. Snyggt, men man fick inga bagagetaggar.Klicka för att utvidga...
Det är giltigt till Mars 2017, då min TK status går ut 2017.SvartMjolk skrev:Hur lång tid har du giltigt enligt din profil? Jag fick mitt kort till 2016 enligt hemsidan. Får se vad kortet säger sen.Klicka för att utvidga...