Senaste nytt

Statusmatch till Skyteam Elite Plus

Jag fick allt på en gång, inloggningsuppgifter osv. Blev matchad inom 24 timmar och idag kom kortet efter ca 1 vecka. Freccia Alata - Elite Plus.
Guldkort till början/mitten av 2017 i OW, * A, ST och Etihad just nu och då har jag knappt varit på resande fot senaste tiden. Blir mer framöver dock. :)
Skönt att kunna matcha till sig guldet när så behövs.

Sen när guldet börjar gå mot sitt slut är det bara dra en simpel status challenge mot något annat bolag. :p

Last edited:
Jag fick allt på en gång, inloggningsuppgifter osv. Blev matchad inom 24 timmar och idag kom kortet efter ca 1 vecka. Freccia Alata - Elite Plus.
Guldkort till början/mitten av 2017 i OW, * A, ST och Etihad just nu och då har jag knappt varit på resande fot senaste tiden. Blir mer framöver dock. :)
Skönt att kunna matcha till sig guldet när så behövs.

Sen när guldet börjar gå mot sitt slut är det bara dra en simpel status challenge mot något annat bolag. :p
När signade du upp för denna statusmatch?

O fanken, såg att mitt account är uppgraderat till Guld nu. Men frågan är om man verkligen vill flyga med Skyteam nu ;)

Grönt kort fortfarande men det har ju inte gått så länge ännu, har tyvärr en Sky team flygning i övermorgon så det hade varit skönt att hinna få in det.

Var ser man om kontot är uppgraderat, hittar inget med vad jag har för status.
Ansökte i fredags för 10 dagar sedan och har inte fått något mail eller något.
Någon annan som fått mail på bekräftelsen?

Var ser man om kontot är uppgraderat, hittar inget med vad jag har för status.
Ansökte i fredags för 10 dagar sedan och har inte fått något mail eller något.
Någon annan som fått mail på bekräftelsen?
Fick inget bekräftelsemail själv, men om du loggar in på din sida så kan du se kortet i elektroniskt format.

OK, kortet är grönt så antar att jag inte är uppgraderad. Har ändrat min mailadress och skickat igen. Min "vanliga" mailaderss ställer ibland till det lite.

Toppen