Senaste nytt

Statusmatch till Skyteam Elite Plus

FF#1

Medlem
Hur är det egentligen med Skyteam Lounge regler, kommer jag tex in i AMS Crown lounge med ett Millemiglia Elite + om jag reser KLM till ARN?
Eller är det bara vid inrikes flygningar man har problem?
 

FF#1

Medlem
Riktigt bra timing på den, mitt nya EBD-år startade precis och tolkar jag den sidan rätt borde jag få deras Freccia Alata Plus status till 31 mars 2017.
Skrev specifikt att jag är Eurbonus Diamond, motsvarande platinum (eller status över gold).

Fått nått svar på din förfrågan ännu?
 

FF#1

Medlem
Försökte registrera mig på programmet, verkade gå bra, fick ett nummer men jag fick inte nått mail med PIN, ni som har reggat er, kom det på en gång eller tog det ett tag?
 

palmen

Moderator
PIN kom med en gång för mig, inga problem att logga in och byta.
Jag skickade mail i slutet på förra veckan men har itne hört något ännu, det stod väl dock att det skulle ta upp till 5 arbetsdagar eller något liknande. Alltid lika spännande att komma hem och läsa mailen och se om man fått ett svar, väntar dock fortfarande :)
 

Homer

Medlem
Det har ju tagit flera veckor kanske månader när AF/KLM kört liknande kampanjer därför att de fått så många förfrågningar.

Finns en del som påstår att de har soft landing från Freccia Alata Plus (Platinum) ?
 

FF#1

Medlem
Försökte registrera mig på programmet, verkade gå bra, fick ett nummer men jag fick inte nått mail med PIN, ni som har reggat er, kom det på en gång eller tog det ett tag?

mail med PIN kom efter några timmar, så nu fungerar det.

Någon som har fått svar på statusmatch ännu?
 

palmen

Moderator
Nu är det 6e arbetsdagen och jag har inte fått något svar ännu. Får väl se om det kommer snart eller inte, vore nice med status på kommande resor med delta...
 
Toppen