Senaste nytt

Status match till Ita Airways och Skyteam Elite och Elite Plus

Hvis man statusmatcher fra FB til Volaire, da kan man vel, naar LH overtager ITA, forvente at status i Volaire foelger med over i M&M? Derved kan man over et halvt aars tid matche et FB Platinum til et M&M senator, korrekt? Nogen som kan bekraefte min formodning?

Hvis man statusmatcher fra FB til Volaire, da kan man vel, naar LH overtager ITA, forvente at status i Volaire foelger med over i M&M? Derved kan man over et halvt aars tid matche et FB Platinum til et M&M senator, korrekt? Nogen som kan bekraefte min formodning?

Visst, men Flying Blue finns inte med på listan över bolag man matchar till.

• Gilla
Reactions: pep
Visst, men Flying Blue finns inte med på listan över bolag man matchar till.
Tak, @Hachans ...du mener matcher fra? OK, det har jeg nu ogsaa fundet ud af. Saa min chance for match-status i Volaire er da kun med BAEC eller QRPC (hvor jeg har hvs. bronze og soelv). Disse stati kan dog kun give mig Volaire Plus status, hvilket naeppe vil blive konverteret til FT hos M&M?

Exempel på statusmatchningsförsök från den 18 juli visar detta nu::

THU, JUL 18,24
REQUEST NUMBER
0190XXXXX
STATUS
In Progress
REASON
Status Match

ITA tar sin tid åtminstone för de som skickar in information om amerikanska flygbolagsprogram.

Exempel på statusmatchningsförsök från den 18 juli visar detta nu::

THU, JUL 18,24
REQUEST NUMBER
0190XXXXX
STATUS
In Progress
REASON
Status Match

ITA tar sin tid åtminstone för de som skickar in information om amerikanska flygbolagsprogram.

AUG 3:

Dear Customer,

We regret to inform you that your request for Status Match number 0190***** has unfortunately been rejected.

Check the Terms and Conditions to make sure you have completed the request correctly.

You can consult your personal area in the "Do you need help?" section for more information on the reason for the rejection.

Best regards,

Team Volare

Nu är det dags att skicka in igen med samma material. Eller för att skicka material från ett annat flygbolagsprogram.

AUG 3:

Dear Customer,

We regret to inform you that your request for Status Match number 0190***** has unfortunately been rejected.

Check the Terms and Conditions to make sure you have completed the request correctly.

You can consult your personal area in the "Do you need help?" section for more information on the reason for the rejection.

Best regards,

Team Volare

Nu är det dags att skicka in igen med samma material. Eller för att skicka material från ett annat flygbolagsprogram.

ITA Volare avvisade mig två gånger sedan 17 juli eller 18 juli. Sedan tog de en ny statusmatchningsansökan med samma material som tidigare och accepterade den ändå. Inkonsekvent, men det fungerade ändå.

Toppen