Mattias Holmén
Medlem
Intressant, berätta dina knepHela denna tråden känns ju sjukt onödig när man kan koppla amex till Curve/Revolut ?!
Intressant, berätta dina knepHela denna tråden känns ju sjukt onödig när man kan koppla amex till Curve/Revolut ?!
Skulle vara intressant om någon fler här känner till den bygghandeln.
Njae, möjligen i de nordöstra delarna av stan.O ja. Torgnys är världskänt i hela Karlstad
Gäller även restaurangerna som är öppna på Arlanda iaf. För att minska kostnader i krisen fick jag som svar när jag frågade... Trist men begripligt med tanke på hur mycket omsättning de tappat.Wh smith på Arlanda tar ej längre Amex. SSP som driver kioskerna. Kanske gäller för deras caféer också?
Man kan väl inte heller handla mat online på Ica med Amex?
Willys funkar däremot.
Tristare utbud men Amex.
Då måste det variera per utförande ICA-butik, för när jag testade för ca en månad sedan så tog de inte Amex. (Trots att min utförande butik tar Amex i kassorna)ICA handla mat online tar AMEX, jag minns inte när de började acceptera AMEX men det bör var 6-12 månader sedan.
Då måste det variera per utförande ICA-butik, för när jag testade för ca en månad sedan så tog de inte Amex. (Trots att min utförande butik tar Amex i kassorna)