Senaste nytt

Slut på fakturabetalning med Betalo etc med SAS Mastercard?

Vi kommer inte längre kunna få poäng för betalo, revolut etc. Säkra källor

@A87 Ok, deras förlust med min och andras spend, kör då med Nytt Elite. En kort 10:- Voi tur i månaden bara för 1000p som kan vara bra att ha som försäkring för EBD.

Jag har kört 600k+ i årlig spend sedan något år efter uppsagt Elite, varav nästan all utlandsspend. Inte en chans fortsätta med det om de ska börja som något djäkla ponzi crypto kort med godtycklig oklar “eligible spend”!

Är det någon här som försökt att betala på Svensksspel.se med kortet?
Misslyckats för mig två ggr nu, olika dagar. Tekniskt strul eller har SE-banken spårat ur helt med korten?

Ring +46774242424, knappval 2. Fråga om dom ser något från SEBs sida eller om problemet ligger hos svenskaspel

Är det någon här som försökt att betala på Svensksspel.se med kortet?
Misslyckats för mig två ggr nu, olika dagar. Tekniskt strul eller har SE-banken spårat ur helt med korten?
Det är bankens senaste satsning, spel och dobbel passar inte i den etiska kompassen, en dag i veckan är det stopp, prova för övrigt att köpa korv en tisdag, då är det oumpf som gäller ;)

Så... om nu inte Revolut kommer ge poäng, vad händer med Curve? Då får vi hoppas att SEB ser till hålla sin tidsplan med Apple Pay.
Apple pay har redan lanserats i baltikum. Så en tidsfråga innan SEB lanserar även här i Sverige.

Curve ger rätt antal poäng om de ger rätt information till SEB vad jag förstår av min vän som jobbar på SEB Kort. De ser nämligen om butiken i fråga är reggade som matbutik, klädesbutik eller money transfer. Så det är just kategoriseringen som är viktig.

De ser nämligen om butiken i fråga är reggade som matbutik, klädesbutik eller money transfer. Så det är just kategoriseringen som är viktig.
Jo, det där vet vi sedan gammalt. Det är så bankerna gör sin ”kategorisering” för de som använder budgeteringsfunktionen. Finns ingen som helst anledning som gynnar oss att gräva vidare i det, ringa kundtjänst eller prata med ”polare som jobbar på SEB Kort”.

Toppen