flum
Medlem
Kanske blir EBG Pro och EBG SmartSkillnaden är väl att eurobonus guld heter guld och Frequent traveler inte gör det.
Kanske blir EBG Pro och EBG SmartSkillnaden är väl att eurobonus guld heter guld och Frequent traveler inte gör det.
Skillnaden är väl att eurobonus guld heter guld och Frequent traveler inte gör det.
Det som sticker ut med eurobonus är väl hur stor andel av statusen man kan få via kreditkort. Är det nogot annat program där man kan få så stor andel?
Men ger det star gold (motsvarande) eller bara på det egna bolaget? I Uniteds fall är det väl bara på United?United ger motsvarande guldförmåner när man reser med dem om man har kreditkort för $525, utan att behöva ha gjort en enda flight.
American $450.
Delta $550.
United Gold är StarAlliance Gold men get inte access till United Club domestic som andra Star Alliance Gold gör.Men ger det star gold (motsvarande) eller bara på det egna bolaget? I Uniteds fall är det väl bara på United?
Ja, men det är inte United gold du får med kredit korten. Däremot får du United club membership som get dig just domestic lounge. Men det är vad jag vet inget star gold.United Gold är StarAlliance Gold men get inte access till United Club domestic som andra Star Alliance Gold gör.
Det får fcx svara på vilket kreditkort som ger United Gold..Ja, men det är inte United gold du får med kredit korten. Däremot får du United club membership som get dig just domestic lounge. Men det är vad jag vet inget star gold.
Äh menar du att jag ska läsa hela det du skrev?Jag skrev "motsvarande guldförmåne rnär man reser med dem", dvs lounge och fast track när man flyger med enbart det bolaget.