Senaste nytt

Slut med Goodie bag för Diamond och fysiska Eurobonuskort för alla

Det hade varit trevligt om det tillkom någon ny förmån för diamant snart. Risken är kanske att det hamnar i "glömska" efter covid.

Jag hoppas själv på vouchers med fria uppgraderingar både inom Europa och utanför Europa istället för Courtesy upgrades. Det är ju en sak att veta att man blir uppgraderad och en annan att kanske bli uppgraderad. Speciellt på long-haul.

Kvalificerade till Diamond 13/12 för första gången, och igår fick jag ett fysiskt kort i brevlådan. En smula oväntat. Trodde de hade upphört med de fysiska korten?

Grattis till dig. :) Själv kvalade jag in veckan före dig och har inte fått nada… nada! Tur att mina förhoppningar var på samma nivå. :confused:
EBD 9 november för min del och inget i brevlådan. Ingen epost heller, för den delen, utan bara färgbyte i appen.

Kvalificerade till Diamond 13/12 för första gången, och igår fick jag ett fysiskt kort i brevlådan. En smula oväntat. Trodde de hade upphört med de fysiska korten?

Du är för rolig, sluta nu @Big Birger!!!

Du menar alltså att du verkligen - på riktigt -
- TRODDE -
på något som de skrev eller sade??? :):):)

Grattis till dig. :) Själv kvalade jag in veckan före dig och har inte fått nada… nada! Tur att mina förhoppningar var på samma nivå. :confused:

EBD 9 november för min del och inget i brevlådan. Ingen epost heller, för den delen, utan bara färgbyte i appen.

Jag fick välkomst mail när innevarande Diamond år startade + 3 månader efter brytperioden då jag kvalificerat mig under tidigare intjäningsperiod, i övrigt inget välkomnande mer än färgbyte i app och på weben. Så håll ut så får ni ett mail till slut.

Fysiska kort och bagage-taggar går att beställa på hemsidan och levereras överraskande snabbt, tillskillnad från Finnair där fysiskt kort och bagage-taggar inte ens går att erhålla överhuvudtaget. 1-0 till SAS.

Toppen