Senaste nytt

Släpar kontoutdraget på Eurobonus?

Jag mailade för någon vecka sedan och då körde de en uppdatering och så funkade det. Men det verkar inte lösa problemet för nu är det samma sak igen...

Har haft samma problem, men tog som flera andra, det via chatten. Tog två minuter sen var alla aktiviteter på kontot.

Min kontoaktivitet blev fixad av SAS-chatten också. Trodde jag. Ett par dagar senare fick jag in månadens Amex-poäng, men de syns inte i aktivitetslistan. Alltså, fixen verkar inte åtgärda problemet i sig utan bara gör en engångsuppdatering.

Last edited:
Handläggarens kommentar: Jag önskar att SAS gick tillbaka till den gamla sidan, men det lär väl inte ske.
Vad är det som pågår hos SAS med den nya hemsidan?! Har nog aldrig sett så många buggar och "404" på en nylanserad hemsida förut. :mad:
Flög med SAS 6:e och 9:e men kan varken se baspoäng eller extrapoäng(från kampanjen). Har inget registrerat på kontot sedan 20/3. Däremot har flygningarna registrerats, 8 kvar till Silver-nivå :rolleyes:

Då verkar kontoutdraget vara fixat för mig iaf =) Nu plötsligt syns alla poster jag saknat sedan slutet av mars.

För att förtydliga så har jag inte varit i kontakt med SAS. Så detta borde innebära att det nu bör bli fixat för alla.

Toppen