Fast mina poäng trillar in ungefär som de ska, bara att listan över detaljer inte är up-to-date. Så saldot är (troligen) korrekt host mig iallafall, går ju inte att se om det är helt korrekt eftersom detaljerna saknas, men det har ökat lite då och dåTypiskt nu när man behöver den sista batchen för att kunna beställa sin första första klass resa.
Plus att SK IT ska leka under helgen![]()
+1Fast mina poäng trillar in ungefär som de ska, bara att listan över detaljer inte är up-to-date. Så saldot är (troligen) korrekt host mig iallafall, går ju inte att se om det är helt korrekt eftersom detaljerna saknas, men det har ökat lite då och då![]()
Fick mail om SAS flytt av EuroBonus-plattform nu och att det skulle gälla 12-15 maj.
Grejen är ju den att inga poäng efter 26/4 har registrerats, dvs 4 flygningar, lite taxi och flygbuss, samt Amex.
Poängsaldot, antal flighter mm har ökat, men inget syns i förteckningen efter 26/4.
Fick mail om SAS flytt av EuroBonus-plattform nu och att det skulle gälla 12-15 maj.
Grejen är ju den att inga poäng efter 26/4 har registrerats, dvs 4 flygningar, lite taxi och flygbuss, samt Amex.
Poängsaldot, antal flighter mm har ökat, men inget syns i förteckningen efter 26/4.
Jag har inte fått mina EB poäng från SAS MC-kortet än.
De brukar komma in mellan 2-4 i månaden.
Ngn mer?