Senaste nytt

Släpar kontoutdraget på Eurobonus?

Typiskt nu när man behöver den sista batchen för att kunna beställa sin första första klass resa.
Plus att SK IT ska leka under helgen :(

Typiskt nu när man behöver den sista batchen för att kunna beställa sin första första klass resa.
Plus att SK IT ska leka under helgen :(
Fast mina poäng trillar in ungefär som de ska, bara att listan över detaljer inte är up-to-date. Så saldot är (troligen) korrekt host mig iallafall, går ju inte att se om det är helt korrekt eftersom detaljerna saknas, men det har ökat lite då och då :)

Fast mina poäng trillar in ungefär som de ska, bara att listan över detaljer inte är up-to-date. Så saldot är (troligen) korrekt host mig iallafall, går ju inte att se om det är helt korrekt eftersom detaljerna saknas, men det har ökat lite då och då :)
+1

Fick mail om SAS flytt av EuroBonus-plattform nu och att det skulle gälla 12-15 maj.
Grejen är ju den att inga poäng efter 26/4 har registrerats, dvs 4 flygningar, lite taxi och flygbuss, samt Amex.
Poängsaldot, antal flighter mm har ökat, men inget syns i förteckningen efter 26/4.

Fick mail om SAS flytt av EuroBonus-plattform nu och att det skulle gälla 12-15 maj.
Grejen är ju den att inga poäng efter 26/4 har registrerats, dvs 4 flygningar, lite taxi och flygbuss, samt Amex.
Poängsaldot, antal flighter mm har ökat, men inget syns i förteckningen efter 26/4.

Maila/chatta/ring SAS och be dom uppdatera din kontoaktivitet så uppdateras det.

Men om saldot ökat så är de ju registrerade. Att listan inte uppdateras spelar ju inte så stor roll, poängen finns ju där om du vill köpa en resa t ex. Irriterande ja, men inte värt att ringa och öda tid på att få en uppdaterad aktivitetslista tycker jag.

Jag har inte fått mina EB poäng från SAS MC-kortet än.
De brukar komma in mellan 2-4 i månaden.
Ngn mer?

Jag har inte heller fått mina poäng än. Tidigare har de alltid trillat in i början av månaden, men jag såg i appen att det numera står den 10:e varje månad. Så det tycks ha skett någon ändring.

Kan som sagt ha kunna kommit in men att de inte syns som transaktion, strulat dryga månaden. Gick snabbt när man anmälde att de saknades men blev aldrig någon permanent lösning, räknar med att detta är löst efter stora uppdateringen annars blir det till att höra av sig för att kunna hålla koll. Måste ge SAS kredit att de informerar ivf. Har fått både mail och SMS att det kommer att ligga nere över helgen pga av uppdateringen. Tänk om de skulle kunna göra likadant i andra fall tex shoppingportalen.... skulle spara många mail, samtal och frispel...

• Gilla
Reactions: obs
Toppen