Senaste nytt

Släpar kontoutdraget på Eurobonus?

Alltså, det verkar som de enda som fått listan uppdaterad är ni som uppmärksammat supporten om problemet?

Det tyder på att uppgifterna finns men att det är någon/några batchkörningar som har gått fel. Varför inte bara köra batcherna för vissa datum igen? Det kan ju inte vara deras mening att vänta på att enskilda medlemmar önskar en rättning och bara rätta denna. Om inte annat så borde det gå att extrahera en lista på vilka som har problem och åtgärda dessa utan att vi ska behöva felrapportera.
 
Jag ringde 727727 och killen fixade på 10 sekunder medan vi pratade. Han sa att det var något som hängt sig och det löste sig med en enda knapptryckning från hans sida..
 
Mailade just Diamond supporten. får se hur länge det tar....

EDIT: det tog exakt 3 minuter. bra jobbat!
 
Last edited:
De borde ju få indikationer på att det kanske är dax att köra en "update/refrech" på alla konton med tanke på den förmodade ökningen av såna här ärenden, men det är ju sas så man vet ju aldrig hur snabba de är på att reagera.
 
Toppen