Senaste nytt

Släpar kontoutdraget på Eurobonus?

Totalsumman tyder på att marspoängen från Mastercard kom in på kontot för några dagar sedan
men det syns ingenting i aktivitetslistan.

Min senaste aktivitet är daterad 13 mars. Däremot är poäng motsvarande senaste Amex och MC medräknade i totalen på sas.se.
I appen har jag bara fått in Amex-poängen.
Dessutom har jag några web-shopspoäng som saknas, men de brukar ju ta lite längre tid.

Saknar en flight till Bryssel ca 27:e och en Tur Wien Retur Munchen ca 3:e. Saknar säkert massa annat också. Verkar ha ballat ur helt. Har inte fått in en enda flygning sedan 27:e.

Jag chattade med SAS kundservice igår och så som jag uppfattade det, så har de två olika processer för uppdateringer av saldon resp. aktivitetslistan. Tjejen som jag chattade med sa att hon skulle skicka ett besked till någon (SKIT kanske?) om att uppdatera mitt konto manuellt. Inom ett par timmar hade någon tydligen tagit hand om detta för nu var aktivitetslisten plötsligt uppdaterad.

Jag chattade med SAS kundservice igår och så som jag uppfattade det, så har de två olika processer för uppdateringer av saldon resp. aktivitetslistan. Tjejen som jag chattade med sa att hon skulle skicka ett besked till någon (SKIT kanske?) om att uppdatera mitt konto manuellt. Inom ett par timmar hade någon tydligen tagit hand om detta för nu var aktivitetslisten plötsligt uppdaterad.
Låter som att jag får prova det, har några oegentligheter som jag vill reda ut innan det går allt för många veckor.

Jag har samma problem. Ser inga händelser under "account activity" i appen efter den sista mars. Det har dock trillat in en hel del poäng därefter.

Toppen