Senaste nytt

Ska SAS reducera till Boston och Miami?

United har väl ingen premium economy, så det är ju inte så konstigt.

Har det varit på rutter där lufthansa har det? De har väl fortfarande inte det på alla?

De har de visst.. deras Premium Economy är typ nödutgångsplatserna samt en del rader med lite mer benutrymme (samma säten och mat/service). Så ngn riktigt PE är det ej, mer en extra betalning för lite mindre dålig Economy :) :)

De har de visst.. deras Premium Economy är typ nödutgångsplatserna samt en del rader med lite mer benutrymme (samma säten och mat/service). Så ngn riktigt PE är det ej, mer en extra betalning för lite mindre dålig Economy :) :)
Uniteds Economy Plus har inte egen bokningsklass (som du säger, endast mot extra betalning eller som statusförmån) därför tror jag att det är svårt för andra flygbolag att boka om sina Premium Economy passagerare till Economy Plus.

Uniteds Economy Plus har inte egen bokningsklass (som du säger, endast mot extra betalning eller som statusförmån) därför tror jag att det är svårt för andra flygbolag att boka om sina Premium Economy passagerare till Economy Plus.

SAS gav mig just det svaret för ngt år sedan när jag bokades om till UA pga inställd sas-kärra. Att SAS Plus blev United economy då deras Economy Plus ej är egen bokningsklass..

Precis så är det.

Däremot ska väl även de införa premium economy, har jag för mig de har pratat om, liksom de andra amerikanska bolagen. Men vad jag vet har United inte fått ut något alls i produktion där ännu.

Jag ska tydligen åka till NY istället för Miami :)
Slutade ju bra trots allt, får kriga om de där poängen man går miste om senare

Toppen