En av finesserna med nya lösningen är att om man har avbokningsbar biljett så kan man få pengar tillbaka på ombokningen, men det har ju funkat ett tag.Priset visades som noll krona.
En av finesserna med nya lösningen är att om man har avbokningsbar biljett så kan man få pengar tillbaka på ombokningen, men det har ju funkat ett tag.Priset visades som noll krona.
Skönt att dom är tillbaka nu men lite synd att man kan ej "omboka" igen efter byte avgång om man ångrar sig.Nu verkar det funka i appen igen! En försening gjorde att jag funderade att boka om. Väljer jag boka om på biljetten får jag upp att jag kan ändra gratis som prio svart! Priset visades som noll krona. Jag gjorde inte ombokningen i slutändan men såg lovande ut. Meddelandet i appen om att man måste kontakta lounge eller kundtjänst var också borta nu.
Bonus- och sista minutenbiljetter kan ej ändras avgång på.Har lärt mig den hårda vägen, iofs bara 900 p, att poängbiljetter kan bokas som avbokningsbara, eller icke avbokningsbara. Bokade en ny poängresa, icke ombokningsbar. Verkar som jag inte kan boka om i appen trots att jag har svart prio.
Numera får man det, det har gått för mig i appen på sista minuten biljetter.Bonus- och sista minutenbiljetter kan ej ändras avgång på.
Något som oroar mig, men som inte verkat vara något som påverkas oss, är att SJ tagit bort kostnadsfri ombokning som förmån på listanVisa bifogad bild 159796
Noterade samma sak men i FAQn finns det kvar.Något som oroar mig, men som inte verkat vara något som påverkas oss, är att SJ tagit bort kostnadsfri ombokning som förmån på listanVisa bifogad bild 159796
Något som oroar mig, men som inte verkat vara något som påverkas oss, är att SJ tagit bort kostnadsfri ombokning som förmån på lista