Senaste nytt

SJ Prio nivåer

Borde inte jag vara prio premium med tanke på antal resor ?
Visa bifogad bild 162893

Nej, det där betyder att du har 50 resor kvar, dvs har 0 resor.

Så här ser det ut om man har 50 resor (men nu är jag lite less på Örebro):

7985d74ce804ee1c6ef48fac580be544.png

Någon som fattat varför uppgradering till nästa nivå hakar upp sig med visning av minus-saldon? Jag har alltså 5559 nivåpoäng men står kvar på grundnivån Prio.

1000005824.png

Jag har års-bryt för mer än en vecka sedan, men jag står kvar med 23 000 nivåpoäng, nivå prio premium och med ett medlemsår som är passerat. Detta i appen. På sajten likadant, plus texten "Nytt medlemsår börjar" och ett datum som är passerat med 10 dagar.

Så fortsatt knas på deras förnyelse av medlemsår och nivåer. :mad:

Ska man bry sig, göra något eller bara sitta still? Har inte bokat/rest någonting sedan deras nya regler trädde i kraft, så det kanske är det som fattas. Men super-udda att inte ha någon utvärdering av nivåpoäng när medlemsåret löper ut.

Jag har års-bryt för mer än en vecka sedan, men jag står kvar med 23 000 nivåpoäng, nivå prio premium och med ett medlemsår som är passerat. Detta i appen. På sajten likadant, plus texten "Nytt medlemsår börjar" och ett datum som är passerat med 10 dagar.

Så fortsatt knas på deras förnyelse av medlemsår och nivåer. :mad:

Ska man bry sig, göra något eller bara sitta still? Har inte bokat/rest någonting sedan deras nya regler trädde i kraft, så det kanske är det som fattas. Men super-udda att inte ha någon utvärdering av nivåpoäng när medlemsåret löper ut.
För mig krävdes en resa för att det skulle uppdateras.

Toppen