jonatan79
Medlem
Borde inte jag vara prio premium med tanke på antal resor ?
Visa bifogad bild 162893
Nej, det där betyder att du har 50 resor kvar, dvs har 0 resor.
Så här ser det ut om man har 50 resor (men nu är jag lite less på Örebro):

Borde inte jag vara prio premium med tanke på antal resor ?
Visa bifogad bild 162893
Wow. Nu har du köpt 50 resor för ca 2500 och sen ska du också köpa resor du ska genomföra? Eller finns det anledning att vara Prio Premium utan att resa?Nej, det där betyder att du har 50 resor kvar, dvs har 0 resor.
![]()
Jaha haha jag trodde de betydde att jag gjort 50 av 50 resor, pendlar 2-3 dagar i veckan senaste tiden så tänkte att jag nått 50 resorNej, det där betyder att du har 50 resor kvar, dvs har 0 resor.
![]()
Någon som fattat varför uppgradering till nästa nivå hakar upp sig med visning av minus-saldon? Jag har alltså 5559 nivåpoäng men står kvar på grundnivån Prio.
Visa bifogad bild 163100
Nollställdes vid nästa resa för migMin årliga brytpunkt är 20 mars, men räknaren har inte nollställts. Nån mer?
För mig krävdes en resa för att det skulle uppdateras.Jag har års-bryt för mer än en vecka sedan, men jag står kvar med 23 000 nivåpoäng, nivå prio premium och med ett medlemsår som är passerat. Detta i appen. På sajten likadant, plus texten "Nytt medlemsår börjar" och ett datum som är passerat med 10 dagar.
Så fortsatt knas på deras förnyelse av medlemsår och nivåer.
Ska man bry sig, göra något eller bara sitta still? Har inte bokat/rest någonting sedan deras nya regler trädde i kraft, så det kanske är det som fattas. Men super-udda att inte ha någon utvärdering av nivåpoäng när medlemsåret löper ut.
Samma här.För mig krävdes en resa för att det skulle uppdateras.