cooolastepontus
Medlem
Jag tror många blev missnöjda när chokladen försvann i kaffebaren i 1 klass på snabbtågen, kan meddela att på dagens snabbtåg fanns sånahär frukt kolor som ersättning! Så dessa och frukt kommer finnas till snacks
Jag tror många blev missnöjda när chokladen försvann i kaffebaren i 1 klass på snabbtågen, kan meddela att på dagens snabbtåg fanns sånahär frukt kolor som ersättning! Så dessa och frukt kommer finnas till snacks Visa bifogad bild 166460
Billigt Lidl-godis? Det verkar i varje fall som om de inte tagit folk med löständer i beaktande?Jag tror många blev missnöjda när chokladen försvann i kaffebaren i 1 klass på snabbtågen, kan meddela att på dagens snabbtåg fanns sånahär frukt kolor som ersättning! Så dessa och frukt kommer finnas till snacks Visa bifogad bild 166460
Helt rätt, billigaste klibbigaste frukt kolorna de kunde hitta typBilligt Lidl-godis? Det verkar i varje fall som om de inte tagit folk med löständer i beaktande?![]()
Före pandemin var den riktigt bra. Någonstans under pandemin så blev den kraftigt försämrad. Men det där är ju bara tragiskt - definitivt sämre än när jag provade den sist.Jag minns räckmackan som riktigt fulladdad, med mer räkor än macka.
Nu, ett sumpigt bröd fyller en halv låda, halva mackan är bara smör och sallad. På andra halvan ser det ut som hyfsat med räkor men det är mest majonäs.
Så här såg den ut i maj 2018:Jag minns räckmackan som riktigt fulladdad, med mer räkor än macka.
Tio poäng till duken!!