Timpsi
Medlem
Såg att jag fått poängen för inbound-resan, men inte outbound. Suck. Får på kundtjänst igen om det. Märkligt att det ska vara så svårt...Har du fått poäng ännu?
Såg att jag fått poängen för inbound-resan, men inte outbound. Suck. Får på kundtjänst igen om det. Märkligt att det ska vara så svårt...Har du fått poäng ännu?
Inte klart än vad jag vet - avtalet som skulle vara klart i november verkar vara försenatHur är det med loungetillgång?
Jag har fått poäng för det, men det tog 4 månader och 20-tal mail till Ebretro och Diamond supporten innan jag fick in poängen.Vet ni om man får eurobonus om flighten är LH*** men operated by SIA? Går inte göra en claim då LH inte finns med på fältet som val.
Ok då vet jag att det ska gå. Tack!Jag har fått poäng för det, men det tog 4 månader och 20-tal mail till Ebretro och Diamond supporten innan jag fick in poängen.
Hur är det med loungetillgång?
Jag reste hem från Singapore (SIA ekonomi) för en vecka sen och fick då komma in i loungen. Jag sa att jag var osäker på om jag hade access men förklarade att jag hade status med SAS. Det var inga konstigheter. Jag kunde ta med mig en gäst in också.Inte klart än vad jag vet - avtalet som skulle vara klart i november verkar vara försenat
Silverkris eller Krisflyer Gold?Jag reste hem från Singapore (SIA ekonomi) för en vecka sen och fick då komma in i loungen. Jag sa att jag var osäker på om jag hade access men förklarade att jag hade status med SAS. Det var inga konstigheter. Jag kunde ta med mig en gäst in också.
Gold.Silverkris eller Krisflyer Gold?